Sunday, February 11, 2018

hálóinges hétvége...

Nagyon vartam ezt a  hetveget, fejben szepen betablaztam mit fogok csinalni..kesoi haloinges reggelek, meleg italok(tea, kakao, cappuccino) a kezemben, olvasas, esetleg rajzfilm nezes..regen rendszeresen Tom es Jerryztunk a fiammal..na jo akkor nem ennyi eves volt, en meg igy fogok meghalni, hogy mindig szeretem.Szoval csupan bent lenni, Fogsag-ban, mint Spiro konyve, vagys csak a cime, ott mas a tema meroben.Az idojaras abszolut kedvezett a szeszelyemnek, ennek a bentlevos bolonderiamnak... pentek este ota megallas nelkul havazik..a hetvegebe harom hovihart igertek, hallgatasa kozben csak mosolyogtam..de jooo, akkor valoszinu ki sem mozdulunk, lehet valentin weekend filmekkel, movie maraton kedvemre.Vagy kedvunkre, bar szabadon valasztott, kinek mihez van hangulata a szabaly.
Sajat magunknak alakitok ki hagyomanyokat, van nehany film amit ilyenkor ujra nezek, nezunk..


Engem elkapott ez az unnep, nem tagadom, nem is titkolom. Csak nagyon nagyon rossz hangulatu napokon latom a mindenfele meretu szivecskeket , pluss allatokat, csokikat emelyitonek.Vagy az unottan ismetelt megjegyzest sertonek: "nem csak ezen a napon kell szeretni"  ..hiszen az egesz nem is errol szol, nem csak egy napon tesszuk, mint ahogy Anyak napja sem egyetlen napbol all, de egyet kiemelunk arra, hogy unnepeljuk.Itt a kilatastalanul hosszu telben esszerubb jopofat vagni es elfogadni, amiben jol mutat az elnyulo  kopar szurkeseg, vagy feherseg kozepen a piros a rozsaszinu, a csokrokat szallito futarok, a kepeslapot szorongato nagypapak , ..minden korosztaly reszt vesz benne, a szeretes nem korfuggo.



Hogy is kezdodott, vagyis a megfertozodesem tortenete diohejban:
Eloszor az iskolaba kellett venni helyes kis boritekokat lappal, amit egymasnak adtak a  gyerekek ezen a napon, vagyis 14-en..nagyjabol a kozepiskolaban jartunk, mire merseklodott a lapok ajnadekozasanak szama jo esetben egyre...en ebben ugy vettem reszt akkor, hogy a szendvicses zacskora sziveket rajzoltam, majd kulon papirra, amit a kesztyutartoban helyeztem el, vagy a  furdoszoba tukorre ruzzsal..olykor megallithatatlan vagyok:)
Aztan nem tudom mikor kezdodott , de jo ideje egeszen komolyan vesszuk, mint az itteniek..lapot es ajandekot cserelunk, nem csak a  ferfi ad, cserelunk..ezt mint merleg jegy szulotte kulon szeretem.Ugy vagyok egyensulyban ha en is adok, adhatok, pedig szeretek kapni:)

Valentines filmjeim, melyek nem csak konkretan errol szolnak, de a parkapcsolatokrol mindenkeppen
1. Valentine's day-2010-es film..Juia Roberts, Jessica Biel, Bradley Cooper..nehany nev a sok kozul..sok kis tortenetbol allo , valamilyen szinten megis kapcsolodo, konnyu, vidam film.
2.He's jut not that into you-2009-es film, azt hiszem valentin napon jelent meg a mozikban,,nagyon szeretem a parkapcsolatokon belul elhangzo parbeszedek kielemzeset, az egyik lany profi szinten muveli:)igazi nevetos, konnyu film.
3.Casablanca- timeless klasszikus, orok kedvenc.
Ha eppen rossz kedvem van ezen a napon, mert mondjuk egyedul vagyok:
Blue Valentine..Ryan Gosling film..nagyon depis, drama kategoria.
Az erdekes az, hogy a kedvenc kategoriam mindig is a drama volt, valami ellenpolus a nagy szazalekban jelenlevo jokedvemhez..ami ugye szinten elengedhetetlen a merlegem egyensulyahoz:)

Vasarnap delutan van, most kivetelesen onos eso esik, holnap felkuszunk -1 fokra, nehany orara, de tudom, hogy 14 en meg a pluszt is elerjuk ebben a lazas romantikus unneplesben:)



* pc. from  net..igazi bohemian stilusu haloing, gyonyoru...