Monday, February 5, 2018

february...



Lassan egy hete februar van es en meg semmit nem irtam bele, rola, rolunk.
Valamelyik koltonk szerint az oktober az ev jegygyuruje, most nem keresem  ki is O, aki ilyen szepen megfogalmazta.Ha ez igy igaz, akkor szamomra a februar az ev menyasszonya:) a honap vege pontosan.Ezt megelozve egesz vegig takaritok , pakolok, atrendezek, magokat ultetek, torott bogreket ragasztok, polcokat rendezek,tavaszt hirdeto viragokat veszek, benti kertet epitek.Hogy aztan a honap vegere minden rendben legyen, a menyasszony kistafirungozva(ezt a szot direkt kolcsonvettem valami nemregi olvasottbol) ferjhez mehet.Naponta havazik, hol gyongen, hol finoman, nehol viharosan, a tejfeher ruha egeszen biztosan keszen van.


Hideg van, minusz husz fok naponta, ejjel hidegebb is, meg mindig elomelegitem a kocsit, neha egy napon belul tobbszor is.Igy esett, hogy egyik reggel haloingben, csizmaban leszaladtam, eloszor a mosogepbol atraktam a ruhat a  szaritoba, majd a foldszinten a hatso ajton kilibbenve beinditottam a kocsit.Az ajto becsukodott, az emeleti is zarva volt, raadasul ott dupla ajtos..es en alltam minusz husz fokban egyetlen szal haloingben, csizmaban toprengve hogy beuljek e igy a kocsiba, elobb utobb folmelegszik , elobb utobb eszreveszik a hianyom:)  vagy Fredi es Beni  mintajara kezdjek dorombolni,( hatul nincs csongo, az utcafrontra megse mehetek haloingben) es uvolteni, hogy Apaaa  engedj be!!!  Felszaladtam a  lepcson, az utobbit valasztottam, vadul kopogtam, bizva a hidegben, senki mas nem jon elo a szomszedokbol:) csak a ferjem:) a negylabuak jo tulajdonsaga, ha en jovok es en kopogok, soha nem jeleznek:)kevesebb, mint 5 perc alatt a ferjem meghallott, ajtot nyitott..ne kerdezz ! hirtelen mondatomra nem faggatott:) a tanulsag tehat az, ha kocsit melegitek, a haz kulcsat is vinni kell!! kulonosen haloingben, minuszban es ugy egyaltalan:)


Masodikan hatalmas csalodast okozva onmagamnak, meg soha nem fordult elo..elaludtam a reggeli groundhog napot, amikor elo kozvetitesen tudjuk meg meddig tart a tel, vagy mar vege is es korai tavasz jon.Igazi optimista vagyok, mert itt felenk soha nincs korai tavasz, de en minden evben eljatszom ezt a  szinhazast.Hajnal hatkor forro friss teaval, szep haloruhaval leulok a tv vagy live streames gep ele es nezem a jatekot.Most masodikan pontosan delben csaptam a homlokomra, hogy milyen nap van..az elo musor ugye reg lement, utanaolvastam de igy nem volt olyan megsem.


A kizaros haloinges jelenet B. napon vagyis harmadikan tortent, amikor a nevnap melle felolvastam mit jelent Balazsolni es egyaltalan a nev eredetet.Nagyon megilletodtem amikor megtudtam, hogy masoknak is elmeselte..mert akkor ugye van ertelme az egesznek, a nevnaposdinak.
Sutottem csoroget, fank helyett, 7 tojassargajabol, forro baracklekvarral..de ettol csak en voltam elajulva igazan:D B. egyet evett, a ferjem egyet sem.En ettem kb negyet, de aztan mara valoban csoroge fank lett, kidobtam.


Lattam egy filmet , ami az iras technikajaba akart bevezetni, sajnos elkapkodtak az egeszet, pedig jol indult.Bemutatta, ha az ember naplot ir, akkor is ha csak onmaganak, eloszor mennyire tomondatos az egesz..meg onmagaval szemben is nehezen oldodik, nyilik meg.Valahogy igy:
Ny. Agnes , szuletett K. Agnes, elt , meghalt, majd tovabb elt..az elso belehalastol a sokadikig ..milyen sok vedofalat kell lebontani ahhoz, hogy egyaltalan hozzaferhessen onmagahoz, a valodi, masok elott felos erzeseihez.Onmagunkkal szembeni csalodas a legnagyobb, meg akkor is ha onmagunkkal szemben elfogultak vagyunk...az is lehet csak en elem meg igy.

Aztan a radioban a srac arrol meselt, osszeallitott egy 12 pontos listat, olyan bakancsos fele, varta az emberkeket, irjak le ebbol a 12-bol melyik az, amit meg nem csinaltak, nem eltek meg.Volt egy no , aki egyetlen pontot nem csinalt meg..errol aradozott percekig, hogy a nonek milyen erdekes elete lehet es egyaltalan maga a no milyen erdekes lehet.Azota sem kerestem ra a 12 pontra, pedig akkor elterveztem, hogy fogok.Talan tudat alatt nem akarok szembesulni azzal, hogy esetleg en nem vagyok erdekes eletu?:) lehet.
Viszont kezdtem osszealitani olyan listat, amit nem tervszeruen nem eltem meg, de varatlanul megis.
Ebbol az egyik  ugye,a haloinges onmagam kizarasa minusz husz fokban
az elso a groundhog nap elfelejtese
a csoroge kidobasa
Majd folytatom.Vajon ev vegeig hany pontos nem tervezett bakancslistam lesz.
Neztem mintakat milyen listak leteznek masoknak..a vilagga menes, az eltevedes, az idegen nyelv elsajatitasa mind top of the list, nekem mar kipipalva.. meg az is lehet en is erdekes ember vagyok:)