Tuesday, October 17, 2017

17...


Reggel fel 8: a betegem sult szalonnat es tojasrantottat kert...wow


Erre felbuzdulva surogtem forogtam, siettem nehogy meggondolja magat:)sot kozoltem,hogy en is eszem vele.A bacon sult szep lassan, addig felutottem a tojasokat, villaval felvertem.Ugy csucsult a kis talban, varva, ha kesz a bacon abban megsutom.Nyultam folotte a tenyerokert a szekrenybe, de valaki rosszul zarta be, az is lehet en voltam, kirepult egy kistanyer, megbillentve a tojaosos talat, aminek kb a fele leborult a konyhakore...kozben sul a bacon, kakaot is foltettem, nyulnek a papirert, ures, meg zsebkendo sincs a kozelben..szaladok a nappaliba, ott van tobb dobozzal is, mire visszaerek, pedig szaladtam, a kakao kifutott, en meg beleleptem a kiborult tojasba, aztan megijedtem ettol hatralva raleptem Csili labara, aki felvisitott...ok..a kakaot lehuztam, elzartam, a tojast feltakaritottam, Csilitol bocsanatot kertem, kapott egy puszit, amit Lola meglatott, igy o is kapott csak ugy…
Vegul a reggelink elkeszult, meg is ettuk nevetve ahogy elmeseltem…



Delutan 3:jovok haza, erre megallit egy rendor, mert szerinte 10-el tulleptem a megengedett sebesseget..10-el!!!! Na jo lenyeltem amit ugy mondtam volna, ez eszembe juttatta a reggelt..es azt gondoltam mi jon meg ma?


A rendor meglatta a szuletesi datumom, eleg finoman ..de tenyleg, az en mercemmel is..kioktatott a sebesseg betartasarol es latja most volt a napokban a szulinapom..igy  Happy Birthday  to me, nem ad buntetest:) ( es latta a hibatlan rekordom is a computeren, soha nem szabalytalankodom)
Tehat a nap drasztikus fordulatot vett, az OKTOBER  megiscsak szuper honap, plane a szuletesnapom miatt:)

Es mint annyiszor mar megallapitom, hogy megiscsak vannak nagyon rendes es jo emberek, jo a vilag is, plane, hogy van benne Oktober:)