Tuesday, October 10, 2017

10...

Megfogyatkoztak a furdoszobas sirasaim jutott eszembe ma..erosodtem, bolcsebb lettem, vagy
alaposan  megcsappant a konnykeszletem, amennyit tudtam  sirni..Niagarakat
Egy kicsit olyan,mint amikor Anyu korhazba kerult,minden nap sirtam, tobbszor is..egesz varatlan pillanatokban jott , neha szaladni kellett,mert a masik nem tudta mi bajom van, miert kezdek sirni, szerinte indokolatlanul.Aztan jott a rossz hir, valamikor hajnalban egy napon, utana meg sirtam egy ideig , majd  megszunt..nem tudtam mar..alltam a temetesen ego szaraz szemmel, es csak befele nyeltem konnyeim.Mintha fegyelmezni akartam volna magam, nem sirni masok elott, elotte is  egyedul szerettem, ahol senki nem lat..nem szeretek masokat kenyelmetlen helyzetbe hozni, mert a sirassal nehez mit kezdeni.Tehetetlen erzest ebreszt..


Olyan unnepen ami a szuloihazhoz kot, kepzeletben mindig otthon jarok..bejarom a hazat, az udvart,  a padlast, rejtett zugaimat..a cseresznyefat, diofat, a viragos kertet...a templom kertet, ahol leestem a karom bevertem, a pulovert olloval kellett levagni rola….ma ennyi eleg, ma minden erzekenyebb , mint maskor..cry me a river ..van az a dal,,mar menni fog


Mai siras igazi oka az alul irott, a font leirt csak hozzasegitett...


B.- nincs meg egy olyan orult ember,aki a sajat szuletesnapjan tortat sut..anya tudom,hogy faj
de akkor is ez a velemenyem.En akartam megvenni,de mar oda a meglepetes , mindegy.


En- Jo,akkor megis megsutom,,pedig mar hajlottam az ellenkezore


Mar tavaly is tortat akartam sutni,,ribizlis turosat, aztan elmaradt valamiert,azt hiszem nem volt idom,Feketeerdo tortat kaptam.


Most New York style sajttortat talaltam ki, szeretnem megsutni, ebbol lett a vita..mert mi azon is tudunk, hogy mit ajandekozzunk..valamikor ev kozben emlitettem, hogy megkostolnam, megjegyezte, meg akart lepni vele..elrontottam neki is ,valahol magamnak is..sajnalom, mert nagyon tudtam volna orulni…

Kepzeletemben ilyennek latom magam neha, mert  valamennyit meg kell oriznunk a gyermekibol..

*foto sajat rajzom magamrol kislanykent..