Saturday, June 3, 2017

van ilyen...


Idonkent, kulonosen nyaron, sot csakis nyaron, olthatatlan vagyat erzek bemenni egy turkaloshoz hasonlo second hand uzletbe.Nezelodni a regi idot idezo targyak kozott, elkepzelni, kigondolni milyen vilag is volt az.
Egy ket darab aztan megtetszik, amit tovabb alakitok, az udvarban valami funkciora.Elvisz gondolatban, kisse magaba szippant a targy szepsege, vagy varazsa..ujja szuletek ezaltal szinte mindig.
A napokban is ez tortent, bementem es kisetaltam ezzel a tulipanos kotennyel..igazi csoda! a mokusoknak a mogyoros tallal, amit alul osszeragasztottam egy masikkal, es a foto a hazimacskarol, szerintem Pandarol keszult egy masik eleteben.Mondtam is a penztarosnonek, ez az en macskam, nevette nagyon, tetszett neki.Elemeselte gyorsan, hogy neki most egy voros feher van, de elotte ilyen volt, elotte meg szurke...gyorsan leszurhettem, hogy nem csak en veszitek el macskat..
A kotenyt kimostam, szaritas, kivasaltam, a tulipanos padra dobtam lazan..csak a latvany miatt kellett.
A hazimacska kepe a tornacra kerult, szembe Panda etkezojevel.
A mogyorostal meg a hintaagy ele, kisse elrejtve, de ezek azonnal megtalaltak:))
A hattyumama kicsinyeit elvittek..nem tudtam lefotozni:( egyik nap meg ott voltak, az egesz csalad, de zuhogott az eso..masik nap senki..harmadik nap a feszek helyen ult a mama, mellette a parja...kozel ket honapg kisertem figyelemmel, es a lenyegrol lemaradtam..van ilyen.
Van egy olyan lehetoseg, hogy jovoheten elutazunk, de nem elem bele magam, vagy  ha megis kicsit, pl csomagolok...terveket szovok, fenykepezot keszitek..es ha megis elmarad, majd csalodottan de nevetve  leirom hanyadik alkalommal nem utaztunk el...
Legyen szep a hetvegenk!:)