Tuesday, June 13, 2017

Az évszak választása...


Az evszak , merthogy meg tavasz van hivatalason nehany napig, tehat a tavasz valasztasa ez a ruha..mind anyagaban, mind stilus, es ugy osszesegeben a  kiegeszitokkel.A szine is megnyugtato, kenyelmet sugarzo, huszas eveim stilusat visszavarazslo.
Ma a belvarosban a forgalomban 3 mosomedve ment at az uttesten..nagyon siettek, egy pillanat muve volt, mintha csak almodtam volna az egeszet.
Szivesen alltam volna ebben a ruhaban ezzel a csizmaval taskaval eppen ott..ott ahol babarozsa illatozott , ismeros illat, becsuktam a szemem es kozben otthon jartam..viragvasarnap volt, rozsaszirmot szortunk...halas vagyok a gyermekkorom elmenyeiert..


*forras: http://www.sundancecatalog.com/product/willow+lace+dress.do?sortby=ourPicks&refType=

4 comments:

  1. Elég becsukni a szemed egy pillanatra és otthon jársz ismét, töltekezhetsz a gyerekkori emlékekből. Jó ez nagyon, én is szeretem és egyre jobban jönnek elő az ilyen pillanatok.

    A ruha választásról az jutott eszembe, négy évszakos, minden évszakhoz illik a színe, bár az anyagát nem tudom milyen, lehet vékony, akkor télen nem igazán hordható :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem szinte mindig elojottek miota itt elek, valoszinu a tavolsag es az ujra es ujra feltoro honvagy teszi:)szep volt a gyermekko nagyon:)

      A riha valammi finom puha csipkes pamutos anyagbol keszult, fantasztikusan szep.Nem tudok betelni vele:)

      Delete
  2. Ezt én is elfogsdnám. Mindenestől, szeretem az ilyeneket, meleg, átölelő. Mosómedvék, városban? Izgalmas lehetett.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azert is irtam a szine a szabasa a kiegeszitok, egyszeruen gyonyoru:)
      Nagyon sajnaltam, hogy nem tudtam lencsevegre kapni a medveket..az egesz nehany masodperc alatt jatszodott le:)

      Delete