Monday, April 27, 2015

az új napló...


....meg 2 lap van uresen, teleirasra varva a szuletesnapomra kapott naplomban, amultam el, az elozot 3 evig irtam.Ez meg nehany honap alatt betelt.Es akkor gondolkodni kezdtem azon, hogy miert irok egyre tobbet ott es miert irok egyre kevesebbet a blogomban.Persze dulore nem jutottam, fogalmam sincs miert alakult igy.Vannak felig santito magyarazatok,mert ugye vannak kulonbsegek a ket naplo kozott. Igazan frappans valaszt meg magamnak sem talaltam, csak nyakatekert, tulbonyolitott , docogos jo kifogasokat.Persze az egyik ilyen a zartsaga, kegyetlenul oszinte lehetsz  magaddal.Igen,azt hiszem ez a legkezenfekvobb, egyezek ki magammal.Mert ugye  a blogba az ember ilyet nem ir le, csak a naplojaba:

"ma ismet meghaltam, a tartalomtol, ahogy en forditottam le magamnak.Sokaig, orakig, melyek evezredeknek tuntek,nem is az orak, aozn belul a percek, blokkoltak, olomnehez beklyokent ultek az erzelmeimen.Jottem, mentem, nem csinaltam semmi erdemlegeset.B. eszrevette, 100x kerdezte meg mi a bajom.100x mondtam, hogy semmi, de nem hitte el.Majdnem sirtam is, de aztan megsem.Vagy talan igen? befele?Talan ezt latta B.?meg hallotta a hangomon is.A befele sirasnak van egy hangja, hangszine.Mindent eszrevesz .Persze en is.Ma nem akartam volna, de ez nem ilyen,ez nem kivansagmusor.Aztan tobbszor meghallgattam egy dalt, csak ugy magamnak, magamban.Este fel 9 korul osszeszedtem magam, nem tudtam meddig tart majd.I put on a good show..ahogy mondanam, ha mondanam, es ahogy irnam a blogomban, ha ott irnek  igy, de valamiert mar nem irok..."

Talan egy hete, ut kozben betevedtunk egy konyvesboltba, ami nem hetkoznapi konyvesbolt volt.Csak a naplokbol masfel fal volt, nem tudm hany polcon tele.Egyik szebb volt, mint a masik.Ha masert nem , talan ezert is erdemes naplot irni.A szepseg miatt, amivel korulvesz, ahova gorbitheted, kerekitheted gyongybetuid.Vegul ezt valasztottam most, ezzel a tollal, martogatos tintaval.Nem azert valasztottam ezt, mert ez volt a legszebb.Azert, mert tudom, hogy hagytam magamnak indokot sokszor visszaterni.Bar ez sem csunya.