Monday, April 27, 2015

az új napló...


....meg 2 lap van uresen, teleirasra varva a szuletesnapomra kapott naplomban, amultam el, az elozot 3 evig irtam.Ez meg nehany honap alatt betelt.Es akkor gondolkodni kezdtem azon, hogy miert irok egyre tobbet ott es miert irok egyre kevesebbet a blogomban.Persze dulore nem jutottam, fogalmam sincs miert alakult igy.Vannak felig santito magyarazatok,mert ugye vannak kulonbsegek a ket naplo kozott. Igazan frappans valaszt meg magamnak sem talaltam, csak nyakatekert, tulbonyolitott , docogos jo kifogasokat.Persze az egyik ilyen a zartsaga, kegyetlenul oszinte lehetsz  magaddal.Igen,azt hiszem ez a legkezenfekvobb, egyezek ki magammal.Mert ugye  a blogba az ember ilyet nem ir le, csak a naplojaba:

"ma ismet meghaltam, a tartalomtol, ahogy en forditottam le magamnak.Sokaig, orakig, melyek evezredeknek tuntek,nem is az orak, aozn belul a percek, blokkoltak, olomnehez beklyokent ultek az erzelmeimen.Jottem, mentem, nem csinaltam semmi erdemlegeset.B. eszrevette, 100x kerdezte meg mi a bajom.100x mondtam, hogy semmi, de nem hitte el.Majdnem sirtam is, de aztan megsem.Vagy talan igen? befele?Talan ezt latta B.?meg hallotta a hangomon is.A befele sirasnak van egy hangja, hangszine.Mindent eszrevesz .Persze en is.Ma nem akartam volna, de ez nem ilyen,ez nem kivansagmusor.Aztan tobbszor meghallgattam egy dalt, csak ugy magamnak, magamban.Este fel 9 korul osszeszedtem magam, nem tudtam meddig tart majd.I put on a good show..ahogy mondanam, ha mondanam, es ahogy irnam a blogomban, ha ott irnek  igy, de valamiert mar nem irok..."

Talan egy hete, ut kozben betevedtunk egy konyvesboltba, ami nem hetkoznapi konyvesbolt volt.Csak a naplokbol masfel fal volt, nem tudm hany polcon tele.Egyik szebb volt, mint a masik.Ha masert nem , talan ezert is erdemes naplot irni.A szepseg miatt, amivel korulvesz, ahova gorbitheted, kerekitheted gyongybetuid.Vegul ezt valasztottam most, ezzel a tollal, martogatos tintaval.Nem azert valasztottam ezt, mert ez volt a legszebb.Azert, mert tudom, hogy hagytam magamnak indokot sokszor visszaterni.Bar ez sem csunya.

8 comments:

  1. Szépséges!!!!! Én nem írok naplót,csak néha hangulatjelentéseket magamnak.Nem akarom a legbensőmet hátrahagyni az utódoknak.
    Te mit csinálsz majd a naplóddal? Vagy nem zavar,ha majd mások olvassák?

    ReplyDelete
  2. Az kimaradt, hogy kiirod magadbol es el is egetheted, csak ne maradjon benned.Sokszor mire leirok valamit, mar teljesen jol is vagyok.Elszall az irassal a fajas.

    ReplyDelete
  3. Érdekes, hogy B. fiú létére ennyire észreveszi a hangulatváltozásaidat. De amúgy ez Neked jóleső, mert érzed, hogy törődik veled.

    Azért csodállak, hogy ilyen szorgalmasan írod a naplódat. Én nem lennék ilyen kitartó :)

    ReplyDelete
  4. jaaa, és a naplód: ez olyan külsőre is, amit jó elővenni és írni bele
    Ilyen tollal ne lenne jó írni?? :))

    ReplyDelete
  5. Nagyon szépséges ez a napló....:-)
    További szép hétvégét kívánok kedves Ágnes! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon koszonom Erika!!:)

      Viszont kivanok csodas hetet!

      puszillak:)

      Delete