Sunday, April 12, 2015

B.nap



Hat elmult, a Husvet, a marcius, az ev elso negyedeve.Ma aprilis 12 van, meg csak reggel 10 mult, de mar +8 fok van, mondhatom a tavasz elso napja, kozel 20 fokig fog kuszni a homero.
Elso utam a parton, breakfast at the beach, szuletesnapi reggeli.B. Ma 20 eves:) baratno, baratok penteken koszontottek, mi tegnap, en kulon ma reggel is, a reggelivel.
Tegnap fajt a szivem, eros , eles fajdalmam volt, pedig orom volt, orom van.A tortara visszakerult a B. nev, magatol akarta, magatol kerte igy.Az is lehet nehezen tudom kezelni a  jot is:)
Itthon egy cserep Ginger virag fogadott, aki ismerkedik a kinti elettel, a madarakkal, a mokusokkal, es virag helyett viragkent pozolt nekem.Kapott nehany hete egy zold nyakorvet, finom csongohanggal., hogy tudjam merre tekereg.Mindig ugy tudtam a voros  a zolddel illik ossze, de a voros macska a kek cserepben is igen mutatos.
A tavasz kicsalogatja az embereket vegre a szabadba,
A minap megkerdeztek tolem, mi van velunk, hogy vagyunk... elunk csondesen, szepen -valaszoltam-, mi, a kutya es a macskak...uj tavasszal, uj tavaszban, ki igy, ki ugy megujultan...mar csak fodraszhoz megyek, es kell egy uj cipo meg.:) de a mai nap teljesen B.-e.



10 comments:

  1. óóóóóóóóó, 20 év??? Istenem, de szép kor!!!!!!!!! mondd meg neki légy szíves, hogy nagyon jegyezze meg ezt az időszakot, mert ez a legszebb :D és persze, adjon neki az Ég, a Teremtő még számtalan sok évet és minden szépet, jót!! Isten éltesse! <3

    Ginger meg...de szép kis pofája van, ahogy visszanéz :O :))) hihi, a kék cserép csudára megy a bundájához :))

    szépséges tavaszi napokat kívánok ebből a nagy messzeségből :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neked is nagyon szepen kosoznjuk, es felolvastam!!

      Ginger teljesen kiszepult es jol kikerekedett nalunk:))annyira biztam ahogy beleult, az apja sozkott ott ulni:D

      Legszebbeket Nektek is Orsika!:)szivecske!

      Delete
    2. *r betu na, annyira birtam akart lenni, de ugyis erted:)

      Delete
  2. Nagyon szepen koszonjuk, atadtam!! es Gingernek is:)

    puszillak! szivecske:)

    ReplyDelete
  3. Ó, már húszéves?! Boldog születésnapot minden széppel és jóval! S látod, a vér mégsem vált vízzé! Szép ez a Ginger!

    ReplyDelete
  4. Aniko:) amikor a blogot kezdtem irni, meg nem volt 15:) Nagyon szepen koszonjuk, atadtam .Nagyon boldogga tett a B. a tortan:)
    Ez a Ginger egyre szebb:))

    ReplyDelete
  5. Emlékszem a mozzanatra, amikor a B lekerült...
    Nekem most jó, hogy vannak közös emlékeink ilyenformán :)
    És most azon gondolkodom, hogy miért is kezeljük nehezen a jót...
    Szeretek ide járni. És légy jól!

    ReplyDelete
  6. Drága Ágnes,

    Nagyon boldog születésnapot kívánok!,Isten éltesse Balázst egészségben,szeretetben.!
    Hogyne emlékeznénk a B.- re, a D.- re :) :) .Örülök az örömödnek !
    Ölellek,
    Enikő

    ReplyDelete
  7. Kedves Ágnes!
    Én is nagyon sok boldog szülinapot kívánok a nagy fiadnak!
    De csodaszép virágod van neked! :-) Édes pofa!
    további szép tavaszias napokat kívánok! Puszi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erika Kedves:)
      Nagyon szepen koszonom, a fiam neveben is a jokivansagod!! at fogom adni:)
      Es ugye milyen kulonleges viragom van nekem, meg ontozni sem kell, megis egyre szebb:))
      Viszont kivanok csodas napokat!!:)

      puszillak, nagy olelessel:)

      Delete