Thursday, November 20, 2014

Ohh Canada...

 ...igy kezdodik a Himnuszunk, de nehez napokon refrennek is alkalmazom.
Tegnapelott viharos szellel jott a sarkvideki levego, -20 fokra ebredtunk, maradt velunk egesz nap.Neha olyan erzsem volt a haz , ami kobol epult, es emeletes, vagyis eleg szilard , tekintelyes megjelenesu, de darabokra fog esni a kovetkezo lokestol.Repuleskor ereztem hasonlot, ha legorvenybe kerultunk, mindig azt hittem a kovetkezo pillanatban darabokra esik szet a gep.Szoval tegnapelott az arcomon ugy ereztem jeg borotvalta le a folso hamreteget, aminek este tovabb ereztem a hatasat, feszult az egesz.Szaunaztam, majd alaposan kremeztem felkeszitve a hasonlo napokra, legyen hidratalt, taplalt.Tegnap reggel mar orulhettunk, minusz 13 volt reggel, delutan egeszen -9 ig melegedtunk, amikor megerkezett a ho.Nem keves.Ma reggel ismet 13 volt, napkozben ujabb havazas, vagyis semmi uj nem tortent ma.
Hogy megorizzem a humorom, csak azert meselem el a kovetkezot.Beugrottam hazafele vasarolni.Az uzlet bejaratahoz kozel elhelyeztek egy Telapot, amivel semmi gond, hiszen hamarosan megerkezik..de a talapzatnal van egy piros gomb, amire ra lehet lepni es enekelni kezd, meg ez is rendben volt, vidam karacsonyi dalokat enekel, csak ne tancolna szegenykem.Szegeny Telaponak nem tudom ki volt a koreografusa, de olyan csipo mozdulatokat kapott az osz fejehez, hogy meg en is elpirultam ahogy rangatta...




6 comments:

  1. hűűű, ez a hideg, ez hamar jött nálatok, bár gondolom már nem is lepődtök meg rajta...mondjuk a havat egy kicsit irigylem, úgy karácsonyig :) utána már a tavaszt várom :)

    Modernizálódott a Télapó a táncot illetően, halad a korral :))

    ReplyDelete
  2. Kepzeld ma visszamentem es eltuntettek,,,most lehet valaki reklamalt, nem tudom...
    Nagyon koszonom a meleg olelest! ha minden igaz hetvegen jobb idonk lesz.:)

    Puszi Nektek!:)

    ReplyDelete
  3. de örülök, hogy újra lehet kommentelni nálad,
    klassz a havad
    én szeretem
    ölellek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Katalin, Kedves vagy!:))azota mar kiolvadtunk szerencsere:)de a havat en is szeretem.

      puszillak!:)

      Delete
  4. De szép tél! Imádom az időjárás jelentéseket! :-)

    ReplyDelete
  5. o azota mar tavasz is volt ketszer:))Bar feher Karacsonyt igernek.

    ReplyDelete