Wednesday, November 5, 2014

a nõgyógyásznál...


Ma reggel viszonylag koran, 9-kor nogyogyaszaton voltam.Az incidensem ota fel evente berendel az orvosom, csak azert, hogy biztosan rendben van minden.Kiveve ma, ha nincs problemam csak egy ev mulva kell menni.Hurra!:)
Egy hat emletes parkolo van mellette, ahol valamilyen oknal fogva mindig ugyanannyi kocsi all(erre mindig racsodalkozom), es en most is csak mentem korbe korbe, hogy vegul a teton parkolhassak, ott akad hely.Lifttel de gyalog is lehet lemenni a korhazhoz, ahol az orvosom rendel .A korhazi lift a masodik emeletig visz, ahonnan azonnal a varoba lepunk.Balra van a noverallomas, jobbra a vizsgalok.A noverallomason bejelentkezunk, majd leulunk kozepre , ahol szolitani fognak.Ma nagyon gyorsan ment minden , elsok kozott voltam.Osszesen 6 vizsgalo van, eloszor bejon a nover, majd a korhazban gyakorlatozo medikak jonnek be, kerdeseket feltenni, es mire maga az orvos jon, mar mindent tud rolunk.
Amiert errol most irok, a mennyezeti fotok.A vizsgaloban , aholl fol kell fekudnunk, festmenyek vannak a mennyezetre rogzitve.Vizsgalat kozben csodalhatjuk, hogy az egyebkent nem kellemes helyzetet oldja es valahol jo erzessel jovunk el.Azt hiszem ez lehet a magyarazata.Engem mindenesetre nagyon megerintett, pozitivan.
Sehol nem lattam meg ilyet, pedig tavaly tobb helyen is jartam , magankilinikan is.A ferjem akart masodvelemenyt is.
Ha lehetne ertekelni, adnek egy csillagot ezert a megoldasert:)


Es nehany foto a varosrol, amit vezetes kozben kattintottam(tudom nem  dicseretes, de nem tudok ellenallni es foleg ennyiszer nem tudok megallni:)