Monday, November 3, 2014

Ginger , kamera, õsz..

 Delutan fel 4-kor alltam meg vasarolni, a kijelzo nem csak a pontos idot de a homersekletet is mutatta:+17 Celsius es November 3.A parkolo szelen huzodo fak megfogyatkozott lombjain atbujt a Nap, szorta fenyeit.Meg a forgalomban attancolo , jatszo falevelek is kaptak belole.Megszepultek.Nem lehet mindent geppel megorokiteni, csak fejben fotoztam.
Ginger a kepeken lathaton  beilleszkedett, mondhatni azonnal otthon erezte magat.Lola orul, mert kapott egy testvert es jatszotarsat.Es ennek en is orulok:)
Ma megjelent az anya, megnezte Gingert de a cica nem akart menni vele.Kerestem az eredetet, majdnem nyalmintat is vettem(csak hulyeskedem), hogy felderitsem a szuloket, de eleg volt hozza a latottak.A harmadik szomszedban van egy teljesen voros macska, en tippem szerint o az anya es Panda az apa.Pandatol a feher labakat es nyakdiszitest kapta,mig  az anyjatol a voros diszitest.
Mi tovabb irtuk a tortenetet, a ferjem szerint Panda az apa, hazajott a fiaval, vagyis Ginger nem kislany, fiu.
Szeretnem oket egyutt fotozni majd, eddig nem sikerult , mert amikor van egy dorgolozos jelenet es en rohanok a gepemert, addigra tovabballnak.
Ma megerkezett a megjavitott szuper kameram! meg penteken kaptam egy e-mailt, hogy postaztak,  utana meg 3-t, hogy hol van eppen, es hogy ma hozza egy futar.Nagyon boldog vagyok.Most eppen minden nagyon jo.