Sunday, July 13, 2014

a könyv...


Ooo hol van mar a fagyott aprilisunk, amikor mindent tudni szerettem volna  a gyongyviragrol...amit csak  talaltam elolvastam, megneztem , es igy, ezek utjan jutottam el a konyvhoz: A viragok nyelve cimuhoz.
Azonnal megrendeltem, szemelyes kiszallitast igertek majus elejere.Vartam, hol turelmesen, hol turelmetlenul.Amikor beleptunk a juniusba , mar kezdtem nem varni.Meg itt a blogban is leirtam, megveszem angolul.Sokfele boritasban jelent meg, nehezen tudtam donteni melyiket is valasszam.Azon az esten, amikor a blogban emlitettem, hogy nem varom mar,  hivott a holgy a konyvesboltbol, megerkezett a konyv, akarom e meg.Gondolkodas nelkul akartam.Postazzak, igerte, masnap megkapom. Masnap nem kaptam meg es utana sem..Mint kiderult a masik hazhoz kuldtek el, majd visszakerult a postara, ahol atiranyitottak az uj cimre, erre a cimre,  de nem hoztak ki megse, vegul visszament a konyvesboltba tobb hetes utazas utan.A Foldet is megkerulhette volna akar.Ujabb het mult el, hivott a konyvesbolt ,hamarosan megkapom.Mar nem postaztak, nem mertek, szemelyesen szallitottak, keztol kezbe, ma.
Itt van a kezemben, most fogom eloszor, nezem a boritojat,izgatottan belelapozok, beleolvasok.
Kivartam.
Most, hogy itt van, lelkesedesem feleledt, ujra olyan erdeklodessel, kivancsisaggal varom az olvasast.Kieheztem ra, felkeszultem ra.Ugy erzem valami kulonlegeset fog adni , valami egeszen mast , mint amire  a cim alapjan asszocialtam.
A rovid ismerteto teljesen igazolja azt a mondast miszerint: Egy konyvet nem lehet megitelni a boritojarol(cimerol), es persze ez nem csak a konyvekre igaz.


Varakozas kozben mezei viragokat gyujtottem, preseltem, kepet keszitettem..errol a keprol majd mindig ez a konyv jut eszembe, a turelmessegem, turelmetlensegem..nevetsegesen borzaszto sok a harom honap ebben a vilagban, amikor minden egy kattintasra van..igazi orokkevalosag...


14 comments:

  1. Nagyon türelmes vagy!!!!! örülök,hogy végre olvashatod!!!! Jó,hogy írtál róla, újra előveszem és kijegyzetelem a virágokat.
    Nagyon tetszik ez az ötlet,hogy préseltél virágokat.Régen én is,aztán abbamaradt.
    Puszi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monika:) bizonyos esetekben tenyleg az vagyok, de en sem mindenben.Nagyon orulok, hoigy vegre olvashatom.
      Kosoznom, puszillak!:)

      Delete
  2. no végre, egy kis jel, egy kis írás :)) hiányzott ám!

    jó kis tortúrán meg végig az a szegény könyv...várhattad akkor, heteken át keringett a fél országban.
    Ahogy olvasom, annál jobban örülsz neki, hogy végre ott van, hogy a kezedbe foghatod és bármikor belelapozhatsz :)

    mivel ragasztottad fel a préselt virágokat? sima hobbiragasztóval? üveg alatt van ugye?
    Egyébként meg: csupa nyár kép :) milyen jó lesz már télen ránézni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orsika:) konyvre meg ennyit nem vartam:))egyszeruen nem ertjuk en sem, a konyvesbolt sem miert nem hoztak ki, amikor at lett iranyitva.A fontos, hogy itt van!Tenyleg orulok.

      A viragokhoz nem hasznalok ragasztot.Az elso lepes utan, amikor a nedvesseget elveszitik, rahelyeztem arra a hattere, ami a keretbe kerult, es igy gyakorlatilag odaragadtak maguktol.Uveges kep igen, es nagyon tetszik.Persze fontos, hogy ne essek a lo masik oldalara es ne kezdjek sokat csinalni:D

      Koszonom kedves szavaidat, valojaban ha nem tudok rendesen figyelni valamire inkabb igy , ezt valasztom, es most eleg sokat vagyunk szabadban, meg egyeb maszkalasok, igyekszem a gepet hanyagolni, hiszen ismet jon majd a hosszu hideg tel:)

      puszillak!!es koszonom!!

      Delete
    2. miért lenne az baj, hogy sokat csinálsz belőle? ezek a virág variációs képek a lakás bármelyik pontján jól néznek ki, illik minden falhoz, háttérhez - szerintem. :)

      Delete
    3. Orsika:) igazad van, csak en neha kepes vagyok tulzasokba esni, ha alami tetszik, szeretem:)Talan a konyhaban csinalok egy ilyen falat, sok keppel.Nem rossz otlet:)

      Delete
  3. ...szeretek itt lenni. Tudod. Néhányunkért, sokunkért teszed, hogy itt vagy.
    :)
    Kíváncsi vagyok, az lesz majd a hatás, amire oly sokat vártál, készültél és felkészültél.

    ReplyDelete
  4. az jutott eszembe, ahogy olvastalak, hogy lehet a könyvesbolt olvassa a blogodat, és azért reagáltak:)))

    tetszik a mezei virágos képed, gratulálok:)*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudod, hogy en is erre gondoltam akkor?:)meg fogom kerdezni Toluk:)

      koszonom!:) puszi!

      Delete
  5. Képzeld Ágnes, tegnap volt kezemben egy virágos című könyv. Azt tudtam, hogy nem ez, de nem emlékeztem a címére. Előjegyeztettem, valaki ül rajta. Erre ma te írsz róla! Akkor már nem kell írnom, a címe után érdeklődni, mert ez jött volna. Jó néha olvasni téged! Gyere gyakrabban!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:) ha jol uatan gondolok mar legalabb 4x volt ilyenunk!! ez nem veletlen:)
      Koszonom Neked is, es igyekszem gyakrabban elofordulni!! Az ut tolodik augusztusra, de nem baj, kivarom azt is:)

      Puszillak!

      Delete
  6. Erika:) hat vegre megerkezett:)Orulok, hogy irtam, es latlak Titeket!! nem lehet csak ugy annyi idore eltunni megsem, nem olyan egyszeru:)

    Koszonom!! puszillak:)

    ReplyDelete
  7. A könyv biztosan nagyon érdekes, a képed pedig csodálatos. Nagyon ügyes vagy. Jó, hogy újra jelentkeztél, jó olvasni az írásaidat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom szepen M.rita , nagyon kedves vagy, mint mindig:) a konyv egyszeruen csodalatos!

      Delete