Monday, July 28, 2014

egy képzeletbeli táborból/ról...

 Ilyen volt
Ilyen lett:)





Gyermekkoromban nem jartam taborokban, mindig sovarogtam, neztem-hallgattam az osztalytarsaimat, meg a rossz torteneteket is.Egyszer voltam egy 3 naposon, de akkor mar nagylanykent, 15 evesen.Ket ejszakaba belefert a fogkremezett kilincs a fiuk reszerol.De mar ez is ugy kezdodott, hogy rossz palyaudvarra mentem, lekestem a vonatot, mire eszrevettem, hogy rossz helyen varok.A kovetkezovel utanuk mentem, fel napot veszitettem.Ez a szokasom megmaradt, nehai-gyakori szorakozottsagom miatt van.Pl meghivtak egy keresztelore, kesesben voltunk akkor is, bementunk a templomba, utolso padban nem csodalkoztam, hogy mindenki idegen.Ugy kepzeltem a  rokonok elol vannak, de amikor a siro gyermek is ismeretlen volt, mar tudtam, hogy rossz keresztelon ulunk.Ki tudta, hogy abban az utcaban 10 meterenkent van templom.Vegulis odaertunk, megtalaltuk, mielott leultem beazonositottam a rokonokat.Ezt gyakran alkalmazom azota is.

Valahogy kimaradt az eletembol a tabor, es onnan a leveliras a szuloknek, a panaszaradat a rossz kajakrol, a szigoru banasmodrol.Micsoda leveleket tudtam volna irni, meg az is lehet Anyu vonatra pattan  hazavinni:)


A nyarunk elso honapja nekunk is a focirol szolt, jo nehanyat en rendeztem, sok pizza sutessel.A sok egyutt atizgult meccs, a jo etelek, a jo hangulat miutan veget ert, hatalmas urt hagyott benunnk.Kerestuk, hogy minek szoritsunk tovabb.
A masodik honap itt a kozelrol szolt, szabadteri eloadas, mozi, a to ,sot nagybetuesen a To, az evfordulo, a kornyekunkon 100 vizeses van, most ezeket igyekszem egyenkent felkeresni.
Es borzasztoan varom  az augusztust, ami tele van tavolabbi igerettel, bar ocean innenin, de megis messzi.
A nyar  mindig kozelebb hozza a csaladot, a kinti programok, jo levegon(es iden kituno nyarunk van) a jo etelek, a kozosen eltoltott tobb ido, a sok nevetes osszekovacsol.
Ha taborkent elnem meg a nyarat, naponta irnek osszefoglalot a szuleimnek, hetvegen levelkent foladnam.Ugy tudnek meselni a hianyerzesrol, hogy kozben ereznek megis jol vagyok, nem vagyok elveszett.Ugy tudnam leirni a latottakat, mintha kezenfogva huznam magammal oket, ugy ereznek.Neha en is ugy erzem:)
Nem tudom taborban sutnek e langost , en sutottem az enyeimeknek mini langosokat, fokhagymas kenettel, tejfolos sajtosan is, ki hogy kerte.Szeretnek is engem:)