Thursday, January 17, 2019

Happy New Year!


Mar az is fajt, ha csak raneztem...megalltam a harom pont utan,mosolyogtam,hiszen meg mindig szeretek jatszani.Azt kepzeltem el,ha igy hagynam a bejegyzest ezzel az egyetlen mondattal,vajon hanyfele folytatas szuletne..hanyfele tortenet ebbol a sejtelmes,megejto,megindito mondatbol.
Aztan megrazom a fejem,ugy dontok most nem jatszom,eleg volt fejben, onmagammal.A netes/blogos vilagban mar hozzam kepest eleg regen irtam.Kisebb szabadsagot vettem ki , majdnem ugy fogalmazhatnek az elettol.Vagy csak szimplan megcsereltem a szokasaimat egy idore.
Az evzaro intenziv/tulterhelt ket honap vegen ataludtam magam a 2019-be.Millio tortenes volt, egy kettot itt a blogban is emlitettem, erintettem, aztan elsodortak a felgyorsult esemenyek.Az ingatlant eladtuk koszonhetoen annak a tenynek , hogy vannak nagyon jo emberek is meg mindig es egeszen veletlenul egymasra talalnak.
A szaz es ezer merfoldek, a hajnali ebredesek a 6 ora elteres miatt, kozben kopogtatott a karacsony es kopogtatott egy csunyan magara hagyott kiskutya.Amikor mar annyira terhelt az ember,tenyleg nem szamit meg egy "kihivas".Ugy van ez,mint ahol foznek es egy plusz tanyerral jut a varatlan vendegnek is.
Az unnep tokeletes volt, talan eppen attol,hogy nem torekedtem ra kivetelesen.
A sok minden kozott ez a magara hagyott kiskutya dolgozott meg a legjobban.Le kellett gyoznom magamban ellenszenvet, irtozatot,undort,taszitast.Meg kellett tanulnom milyen az amikor valakinek a belseje a nagyon szep es felulirja a kulsot.Befogadtam,gondoztam,etettem..joszerint csak negy lab es egy fej volt,semmi izom,semmi zsir...sokszor el kellett fordulnom,hogy ne lassam,majd vissza,hogy ujra lassam.Megtapasztaljam milyen csodalatos lelku,halas,mindenkit egyforman szereto,eveskor mindig hatrahuzodo, mint aki tudja,hogy neki nem jarna, nem egyenlo jogon...ezt a felenkseget,kisebbsegi erzest meg kiszeretem belole,csereljen helyet az onbizalommal.Hiszen megszepult,vagy a szeretet ami belem koltozott lattatja szepnek.Ha nem ereztem volna lepcsorol lepcsore amit belul onmagammal is megvivtam, hogy kepes vagyok ilyenre,azt mondanam mindegy is, a vegeredmeny a fontos.De nem, nem csak az, maga az odavezeto ut is.O little missy..a kicsi Kisasszony nevet kapta tolem,mert az:)
Hogy ertelmet nyerjen az elso, nyito mondatom is.Kotohartyagyulladasom volt,vagyis szo szerint borzasztoan fajt a nezes .