Saturday, January 19, 2019

blizzard...

Egesz heten a mostani hetvegerol szolt az idojarasjelentes.Blizzard,kb -20 fok es 60 cm ho varhato.Nem ijedtem meg,ilyenkor mindig ehhez hasonlo ido van, elvegre tel van, elvegre Kanada.
Pentek este aztan elmentem felkeszulni a fogsagra.Felpakoltam ennivalobol,teletankoltam a kocsim,az aramfejleszto tele,johet a vihar.Kisse mosolyogva fogadtam az egeszet,mert sokszor elmaradt mar, nem kis csalodast okozva .Ha egy hetig igerik, felkeszulok, beleelem magam, akkor legyen blizzard.
Hajnal ota havazik,ma mar kb lehullott a 60 cm,de az is lehet az atfuvasok miatt latom igy az udvarban es nem kisse tulzok.Panda egesz nap aludt bent,este kiment es csak nezett ram,hogy mi tortent.Vegul elrohant,de folyamatosan ellenorzom mikor jon haza.Most -18 fok van,meg mindig havazik.A forgalom egesz nap gyenge volt,hianyzott a megszokott zaj.
Az aztalt a szekekkel elovettem meg penteken,a hoban keszulok egy fotot kesziteni gozolo cappuccinoval..ez a mai csak foproba volt.Csilit beoltoztettem,de meggondolta magat,nem jott le velem.A ket lanybol szerintem percek alatt jegkocka lenne:D
Beinditottam a gepeket reggel, igy enyem lett a vilag minden ideje..vagyis filmeztem.
Este fel 10 van , egy  Antarktiszon jatszodo kutyas filmet nezek meg..illik a hetvegebe, lattam is mar, sirni is fogok megis,szazadszor is..eight below a film cime, nem tudom van e magyar verzioja.Megneztem,van. Kutyahideg a magyar valtozat.Most akkor megnezem meg a macskat, keszitek zsepit es johet a hideg,meg a kutyak:) joejt nekunk.