Friday, January 11, 2013

a nyertes...



A jatek nyertese Holdgyongy lett! igen, egy tekeros led lamparol volt szo, a kepen lathato.
Aztan a neveket leirtam , kisorsoltam:
2. alterego
3.Viktoria
Nagyon koszonom a jatekot:) es mivel nem viselem jol , ha valaki nem nyer, igy kulon dijakat is betettem!
Kerem szepen a cimeket mindenkitol a kovetkezo  e-mailre: szerenyke@yahoo.ca
                                                                                    vagy:agnes.summer@gmail.com









Nagyon koszonom, hogy jatszottatok velem!!











/mas
Monika rakerdeztel a kismadarra.A karacsony elotti bejegzesemnel szerepelt, akkor vettem meg, mert egy szeme hianyzik es a learazasba dobtak, majdnem kidobtak:(
Meg nem volt  alkalmam keresni, de fogom potolni a  szemet, es az meg kulon bonusz, hogy sapkaja van, mert sapkas madarat meg nem lattam:)