Friday, September 28, 2018

Panda...

 Panda macska az egyetlen eloleny aki ebben a hazban szuletett, mindjart bekoltozeskor, nem lakott meg mashol.Hetedik eves, sajnos Lolam:((( tavozasaval rangidos lett, el is vele.Szinte sehova nem megy el azota, ha nincs is a hazban , mert kinti benti macska, az udvarban itt ott megtalalhato.Neki mindenutt van helye, mintha a birtoklassal is kifejezne, ez az o kertje, haza...egyszer sertodtem meg ra ugy, hogy ki is fejeztem, nem reagaltam a kozeledesere, amikor 2 napig nem jott haza..talan tavaly volt, vagy elotte..soha tobbe nem fordult elo, ha el is ment de minden nap hazajott.Ki mast, termeszetesen O is engem imad:D arra gondolok engem ennivalo hordozokent lat, en vagyok a tuleles...szalad is felem ha beparkolok, legkedvesebb almat sem lusta megszakitani miattam(illetve  a remelt ennivalo miatt).Vannak furcsasagai, pl amikor arra ebredek, hogy a haloszobaban mellettem levo padon fekszik lazan, elokelo tartassal es vegig engem nez..valoszinu ettol nyilik ki a szemem es torpanok meg:D es akkor megszolal, nyavog..mintha azt mondana, o jo hogy felebredtel, adhatnal valami ennivalot..a gyomra ugyanis feneketlen, soha nincs olyan, hogy ne ferne meg egy keves bele.Aztan van olyanja is, amikor akar valamit de o sem tudja mit..ebben rokonlelkek vagyunk, idonkent nekem is van ilyenem..a sok probalkozas vege altalaban a tejszinhab..el kell menni venni, frissen felverem, es talan maga a kulon utert is halas, boldogan megeszi.Mondjuk nalam nem jon be a tejszinhab:D
Es persze jo humoru is..szereti a nyakmasszazst, a hosszu fesulgetest, kozben forog is, tartja hol fesuljem...vagy ha veletlenul kifutok az ennivalojabol es kozlom nincs semmi itthon, jopofan azonnal odaul a madarakhoz, de latvanyosan, nez engem, hogy latom e...zsarolva vagyok egyertelmuen:) ilyenkor Sylvesternek hivom a Tweedy musorbol..tiszta olyan jelenet, meg a  szajat is szokta nyalni ahogy nezi oket:)ma is...megyek macskakajat venni...