Wednesday, September 19, 2018

az abrosz...


Mar nem tudom miota, de jo ideje azzal kezdem a keszulodest a Halaadasra, hogy veszek egy uj abroszt/ asztalteritot.
Az iden is igy tettem, talan ket hete volt, amikor hazajottem a zacskoval, amiben adtak, felig kikandikalt.A kiszereles altalaban teglalap alaku kartonra hajtogatva, valami szep szinben illo masnival atkotve, tavolrol ajandekdoboznak is hiheto.Csak ugy leraktam zacskostol, aztan napokig  reggeltol estig megallasnyi idom sem volt, ott csucsult.
A ferjem mar az elso nap kiszurta, ajandeknak hitte , mert csak tavolrol leste es vart.Toprengett, vajon milyen alkalombol koszontom,esetleg kozos unnep es o is keszitehetne valamit..de nem jott ra, nem lett okosabb.Talan a negyedik napon vegre megszolalt..mikor adod mar at az ajandekom es milyen alkalombol...alltam es nem ertettem, milyen ajandek?  aztan mutatja..szo szerint eldoltem a nevetestol..majd kinyogtem, hogy az a Halaadas abrosz, nem ajandek....