Sunday, January 15, 2017

szilfa...



Mar elokeszitettem a kovetkezo ruhat/konyvet, a spanyolfalra akasztottam meg talan hetfon, de aztan elnyelt a het  tulterheltsege, esemenyei.Csotortokre a ferjem is beteg lett, magas lazzal, mikozben a szuletesnapjat keszitettem(holnap lesz).
Osszesen talan egy napig maradt agyban, az is eros vita eredmenye volt.Neha magam is meglepodom milyen hatarozott tudok lenni, amitol masok meginkabb meglepodnek es lefekszenek csondesen.A tea is fogyott, nemi gyogyszer is es sok sok torodes. Igy adodott, hogy tegnap mar egeszen jol nezett ki, mintha teljesen egeszseges lenne.
Elmentunk fat venni/hozni a kandalloba,3 face cord-t vettunk.30 kilometer tavolsagra mentunk, ki a varosbol, de megsem igazan videk.Szetszortan elterulo farmokat lattam, rendezett portakat, nehol elhagyottat.A taj kies volt, szurke, majdnem halott, ahogy elalszik telen minden.Majdnem en is elaludtam, vegig asitoztam az uton.
Elovagott szilfat vettunk(allitolag ez a legjobb energiaban , egesben), majd kiderul.Ok pakoltak az utanfutoba, csak itthon kellett kirakni, amit B. sportkent megcsinalt.
Elm tree, vagyis szilfa...tudom, hogy valahol olvastam mar, regenyben emlitik, de nem tudtam milyen.Nehez, kemeny fa.Bokorkent is elofordul a termeszetben.
A harmadik haz ablaka, (akitol vettuk, harmadik haz) nagyon megerintett.A fuggony, az asztali lampa, elotte a fonott szek a tornacon, csupa otthonos hangulat es volt benne valami videki .Ugy egyutt az osszkepben..de lehet csak azert , mert varosban meg nem lattam hasonlot:)
Muszaj volt megorokiteni es meg nehany hazat a videkbol.