Sunday, April 10, 2016

bátorság az...

..amit most teszek:)Feldmart idezve: "Az a bátorság, hogy az ember azt csinálja, amit akar, attól függetlenül, hogy mennyire fél...."  Visszahallgatva hallvan a falsh hangokat is megmutatni ujabb  darabot magambol,mondjuk a hangomat.Kiserom hallhatoan az eros szel, meg a siralyok sem jottek elo.
Azota aztan havazik a tavaszias hangulat ellenere, de a jokedvem nem rontotta el.Vegre megcsinaltam:)Talan masfel ket eve dedelgettem magamban...magyar "lany", magyar dalt enekel egy nem magyar foldreszen, nem magyar viz mellett...

* termeszetesen nem szandekozom a Voice vagy egyeb hasonlo versenybe benevezni:D

11 comments:

  1. megsirattalak, te drága drága
    hős vagy
    és nagyon aranyos

    (iszonyat nehéz dalt választottál ám, tudod)

    ReplyDelete
  2. Ja es enekelek en, vezetes kozben, fozes kozben, furdoszoba:) B-t is mindig ugy altattam..a kisBalazzsal:)

    ReplyDelete
  3. Koszonom a linket, nagyon szep hangja van!!kar, hogy belevitte az angolt de a hangjan nem valtoztat, csodalatos!

    ReplyDelete
  4. Micsoda meglepetés!: hallani a hangodat és az énekedet! Nagyon megható volt!: magyar lány,magyart éneket énekelve a messze távolban.

    ReplyDelete
  5. Most már leírom:
    Drága Ágnes, olvastalak, hallgattalak (Tavaszi szél) többször lejátszottam, szívdobbanás volt hallgatni, Istenem de aranyos vagy!
    nagyon szerettem amit csináltál 😘😊 ❤

    ReplyDelete
  6. Kulon koszonom a kis csokornyi levelet,amit kulon kaptamL) ugy erzem nagyon jo volt megosztani Veletek!:)

    puszi a tavolbol de megis oly kozelrol:))

    ReplyDelete
  7. Tudod az jutott eszembe mindegy hol elsz, a sziv hatarait nem lehet meghuzni:)
    Szeretem, hogy magyar vagyok es, hogy Te is az vagy:)
    Koszonom Julia!:)

    puszillak!:)

    ReplyDelete
  8. Nagyon jó volt hallani a hangodat Kedves Ágnes, még hogy falsh. Nem hallottál még énekelni engem! :-D Remélem már azóta felétek is megérkezett a tavasz!?
    Sok szépet kívánok! Puszi és ölelés! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom a kedves szavaidat Erika!:))nem volt konnyu az eros szelben es -6 ban enekelni, de orulok, hogy vegre megtettem:)) azert meghallgatnlak, biztosan mindenki sajatmagaval ilyen szigoru!:)

      puszillak Erika!:)

      Delete
  9. :) Tüneményes vagy!!!!!
    Képzeld, a napokban itthon is esett a hó néhány helyen.felénk nem,de bizony fagyott éjszaka.
    Ma már jobb volt az idő.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Monika!!!:) aranyos vagy:)

      na itt meg ma is minusz volt:( mar unom kisse:)

      Delete