Tuesday, February 2, 2016

mormota nap...




Felebredtem jo koran, az elo kozvetites miatt.Deli szomszedunk mar hajnal 6 korul vonalba lep.Szepen feloltoztem, a hajnalhoz illoen enyhe sminket is kentem, mintha latna valaki :) Majd ide ultem nezni a musort, kozben olvasgattam, amig nem kezdtek.A keleti tartomanyban, talan Alberta , penteken meghalt a Willie nevu Groundhog, igy az egesz mai napi unnep torolve lett...nem jutottam szohoz.Majd olvasom tovabb, facebook oldalon is megemlekeztek rola, sokan nagyon sirtak, osszefoglaltak rovid 5 eves kis eletet.Utoljara egy sargarepat evett:((kedvence a kale volt.

A mormota deli szomszedunknal es itthon is korai tavaszt josolt.Nos meglatjuk.Ami igaz, az egesz  tel enyhe volt eddig az elmult ket evhez kepest.Most is napok ota plusz van , holnap +13 lesz.Utana lehul, de marad a plusz tartomanyban meg jo ideig
Ugy irom a deli szomszedot, mintha lenne tobb is, irhatnam egyetlennek.
A nap  es a korai tavasz oromore gesztenyes fatorzset sutottem.Isteni lett.Ha valaki keri a receptet szivesen leirom.
Jo, kellemes nap volt.


p.s. keso este , miutan megnyugodtam, kikerestem a szemetbol a  kovet.Szerencsere a masodik zsakban volt.Letisztitottam, fertotlenitettem, a zsinort kimostam, majd visszakerult a falra, a helyere.Mar nem kepzelem magikusnak, mar csak ott van es kesz, mert kulonleges alaku.


Akkor varjuk a tavaszt:) joejt nekunk:)


5 comments:

  1. Valamiről lemaradtam: kidobtad a követ? Miért?
    Megkeresem,biztosan írtál róla...
    A mormota szeret aludni ugye? :)Én is.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monika:) ki en.Neha elkepesztoen temperamentumos vagyok, amin en lepodok meg a legjobban:D mar a helyen van, csak egy rossz het, nap volt.

      En is szeretek aludni:))

      Delete
  2. Tudod, hogy egy idoben minden evben megneztuk ezen a napon:))kopszi, a legjobb reszt vetted ki!:D

    ReplyDelete
  3. Emlékszem a tavalyi mínuszokra, ez így jobban elviselhető. Itt most szakad az eső. Akkor a kő visszakerült, s ez így van jól. Az szerencsekő, meglásd.

    ReplyDelete
  4. Jajj ez is nagyon finom es konnyu elkesziteni, majd irom a receptet.

    ReplyDelete