Tuesday, February 2, 2016

mormota nap...




Felebredtem jo koran, az elo kozvetites miatt.Deli szomszedunk mar hajnal 6 korul vonalba lep.Szepen feloltoztem, a hajnalhoz illoen enyhe sminket is kentem, mintha latna valaki :) Majd ide ultem nezni a musort, kozben olvasgattam, amig nem kezdtek.A keleti tartomanyban, talan Alberta , penteken meghalt a Willie nevu Groundhog, igy az egesz mai napi unnep torolve lett...nem jutottam szohoz.Majd olvasom tovabb, facebook oldalon is megemlekeztek rola, sokan nagyon sirtak, osszefoglaltak rovid 5 eves kis eletet.Utoljara egy sargarepat evett:((kedvence a kale volt.

A mormota deli szomszedunknal es itthon is korai tavaszt josolt.Nos meglatjuk.Ami igaz, az egesz  tel enyhe volt eddig az elmult ket evhez kepest.Most is napok ota plusz van , holnap +13 lesz.Utana lehul, de marad a plusz tartomanyban meg jo ideig
Ugy irom a deli szomszedot, mintha lenne tobb is, irhatnam egyetlennek.
A nap  es a korai tavasz oromore gesztenyes fatorzset sutottem.Isteni lett.Ha valaki keri a receptet szivesen leirom.
Jo, kellemes nap volt.


p.s. keso este , miutan megnyugodtam, kikerestem a szemetbol a  kovet.Szerencsere a masodik zsakban volt.Letisztitottam, fertotlenitettem, a zsinort kimostam, majd visszakerult a falra, a helyere.Mar nem kepzelem magikusnak, mar csak ott van es kesz, mert kulonleges alaku.


Akkor varjuk a tavaszt:) joejt nekunk:)