Sunday, February 14, 2016

Születésnap Valentin napon..


Vegulis masnap hajnalban nem mentem ki a tohoz, minden terv kartyavarkent omlott ossze.A ferjem uzletember, el kellett utaznia:(((
Magamba zuhanva maradtam, ahhoz sem volt kedvem, hogy leirjam a rossz hangulatom.Mara az volt a terv, mivel Valentin nap, hogy delelott felkoszontjuk Lolat, majd delutan mozi, a Brooklyn cimu filmet szerettem volna mar hetek ota megnezni.Egy ir lanyrol szol, aki New Yorkba emigral, ahol szerelmes lesz.Engem minden ilyen emigralos temaju film erdekel,  sot,tobb mint erdekel.Ha sikeres a film, ha nem, latnom kell.Meg kell talalnom azokat az erzelmi vivodasokat melyeken magam is keresztul mentem, ha nem is  teljesen olyan szinten, de tudok hasonulni a filmmel.
Majd mozi utan vacsorazni mentunk volna es ajandekcsere. Amikor a ferjem ovatosan, adagolva meselte, hogy utaznia kell, a terv szo szerint omlott ossze a fejemben.Rendben kihuzva, gondoltam majd megnezem az Utalom a Valentin napot filmet...persze nevettem, meg kepzeletben is, mert a cim ellenere happy endes a film es jokat lehet nevetni  nezes kozben.
Tegnap bevasaroltam, takaritottam, eleg sokat telefonon beszeltunk, nehany orat:) este  koran elaludtam.Ma  reggel keszitettem egy cappuccinot, amit maskor a ferjem szokott agyba hozni, most megcsinaltam  en es visszamentem az agyba.Leirtam kezzel a naplomba a hatalmas "tragediam", mert lassuk be az igazi nem itt kezdodik, nem attol, hogy egyedul vagyok.Azert en meg magam sajnalhatom.Felig volt a bogrem amikor mar nem akartam tovabb agyban lenni, gondoltam legyen unnepi reggeli -legtobbszor amugy sem reggelizek- az asztalra tettem a bogrem, en hattal allva pancake-hez fogtam hozza, majd kis ido mulva hatalmas lefetyelest hallok.Megfordulok, dobbenten latom a Birthday girl  a szeken allva egyensulyoz ,befejezi a cappuccinom.Jo, mivel szulinap nem szoltam semmit, csak felhivtam a  ferjem es neki emeseltem.
Ebedre csont alaku rantotthust keszitettem Lolanak, a torta elmaradt, mert a kutyak tortajahoz valo port itt nem aruljak...a hust klopfoltam es csont alakura szabtam, majd megsutottem:D Nagyon nagy orommel fogadta, ugyanis a rendes dietaja mellett a rantott hus es a reszelt sajt a gyenge pontja.Egesz darabos sajt nem jo, csak reszelt. Ajandekba egy kacsat kapott, ha harapdalja hapog.Ez igy leirva kisse szurhatja az allatvedok szemet, de bizom benne ok nem olvasnak.
Delutan egyutt a kutyalannyal kimentunk a  tohoz,  o nem szallt ki a kocsibol, csak en szaladtam fotozni nehanyat.Ma reggel -25 volt, vagy 24 de szelben 32 is erezheto volt.Figyelmeztetest adtak ki, aki 3 percnel tovabb van szabadban a bor serulhet.Lattam is simaszkos, orr szaj bekotott embereket az utcan.Es lattam a parton egy pasit futni...inkabb nem irok semmit.A latvany lenyugozo volt, mint mindig..megfagyott hullamok, a vizben kor alaku fagyott kepzodmenyek, a viztukor sima, feszes volt.
Most vasarnap este van, mar csak -16 , a Valentine nap is keves volt ahhoz,a  sok sok szeretes, hogy folmelegedjunk.
Az ajandekcsere vegulis joelore megtortent, ma is sokat telefonoztunk is, de  arrol majd holnap rogzitek, holnap meg unnep lesz...



Happy Birthday Lola!:)