Sunday, February 28, 2016

Mivel...

....nincs nagyestelyi ruham, ebben a kis szurkeben mentem volna ma az Oscar-ra, ha meghivtak volna.:) legujabb Audrey-s style szerzemenyem.Okosan neztem volna, valaszoltam volna, ha kerdeznek es kozben nyalogattam volna  malnas izu legujabb ruzsom:)Ahogy elneztem egyeseket, nem logtam volna ki a kozonsegbol.Egy szep szandallal, kezitaskaval, es sallal, mondjuk a rozsaszinnel jol kihangsulyoztak volna egymast.Az after partyn meg tokeletes lett volna, nem kellene atoltozni.
Bar nagyon nem vagyom, a politikat borzasztoan beleszottek.Jobb itthon almodozni, abbol soha nem fogyok ki.
Regebben sokszor eljatszottam mintha ott ulnek, kioltoztem, frizura, smink:)Jo volt, szerettem  es szeretem amikor olyan vagyok.A jatekkedv  kortalanna tesz..joejt nekunk:)

5 comments:

  1. én drága bolondos barátnőm:)♥

    ReplyDelete
  2. Ezt meg elotte irtam, nem birtam fontmaradni addig:))orulok az oromodnek!:)

    ReplyDelete
  3. O lepkedni magassarkuban nagyon tudok:D a ruzzsal nekem is ez a gondom, mindig is rettento keves sminket hasznaltam, de az Oscar esetjere vettem egy uj ruzst:D

    hurra!:)

    ReplyDelete
  4. Lépkedni magas sarokkal én már nem annyira, elszoktam tőle :(
    Na jó, színházba felveszem azért, meg bulikra, meg még pár helyre :)

    Bakancsban sokkal jobban érzem magam :D

    ReplyDelete
  5. Orsika:) en annyira magassarkus vagyok, hogy itthon is, mindig:D persze van mas, lapos is, de nagyon jo allapotuak, mondhatni ki vannak kimelve:D

    ReplyDelete