Sunday, June 1, 2014

összegezve...


...penteken alig vartam, hogy hazaerjek, Neoton familiat akartam hallgatni..talaltam is a Szep nyari nap cimut, es mikozben hallgattam szinte hasonultam a szoveggel, csak a hetveget kitagitva evekre, az utakat  hatarokat szakitva vandoroltam.En Piramisos lany voltam, nekem ok adtak azt, ami akkori lelkemnek kellett, de  a mostani vandorlasomban ez nem zavart.Mar nem tudom miert, mitol, a szakadt farmer hianya, a gondtalansag ujra idezese, reg feledett hianya, szep lassan sirni kezdtem.Az is lehet sirasra vagytam, ez a dal valtotta ki.
A hetvege egyharmadaban egyedul maradtam...jatszottam, mert szeretek, mert jo, mert nem volt senki , aki elronthassa...neztem a vazak kore lehullott viragszirmokat es azt jatszottam megallt az ido, egy reg elhagyott hazban jarkalok alomkorosan, nem osszetorve az elfeledett nyomokat...nem takaritottam..napoztam, amig jol esett az udvarban a nyugagyon, neha megontoztem az ultetvenyem, majd gyumolcsot ettem es ujbol a nyuganyban talaltam magam, majd fagyiztam a dobozbol, amibol nem illik..allt minden, a levego, az ido, en..
Sargaruhas almom volt, aztan a szemem megdorzsoltem paprikas kezzel, utana elvagtam az ujjam...megneztem mit jelent sarga szinnel almodni.Krudy szerint:onsajnalat...nem szoktam, de most azt gondoltam..screwyouMiszterKrudy...majd megvigasztaltam magam ezzel a szandallal, ha mar onsajnalat, legyen jutalma...



5 comments:

  1. Te Ágnes, a múlt héten napokig ezt a számot dúdoltam, hogy hol kaptam fel nem tudom, de nem tudtam szabadulni tőle. Szép nyári nap....

    ReplyDelete
  2. Néha kellenek ilyen napok, felfrissül a lélek. Kell. A szandi klassz, jöhet a nyár!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kozben hozzank is megerkezett a szep ido Gabika:)mar minden zold, es viragzik..26 fok korul van, ami pontosan elvezhetove teszi a nyarat, nem tul sok, nem keves.
      A szandi jo kenyelmes:)
      Koszi, puszi!

      Delete
  3. Én is gyakran hallgatom a Neotont, és a Szép nyári nap a kedvenc számom...:-)
    Itt már nagyon is melegek napok vannak, nekem is elég a 25-26 fok.
    Kívánok további szép hétvégét! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most azota en sem tudom abbahagyni a hallgatasat, nagyon a fulembe maszott:)
      Itteni idot nagyon szeretned most Erika, pont annyi van felenk, meg neha 22-23.Jo lenne, ha ilyen maradna a nyar.
      Nagyon szep napot Nektek is!Kosoznom!

      Delete