Wednesday, June 1, 2016

Ma...

 ... ismet bunoztem..hazajottem egy Eugenia topiary-val(formara vagott kisfa vagy mukerteszet) es ezzel a kis ladikoval.Persze viragfoldet is vettem , meg nagyobb cserepet a fanak, hogy azonnal kenyelembe helyezzem.
A kis ladiko ibolyat kapott, csodasan emelik egymas szinet, formajat.Szo szerint kihangsulyozzak egymast.
Aztan rakerestem az Eugeniara, milyen kulonleges banasmodot igenyel..azonnal panikba is estem, mert bejott millio kerdes, hogy mergezo e macskaknak.Gyorsan meg is nyugodhattam, nem artalmas. Nagyon tetszik a formaja, ennyi eppen eleg volt ahhoz, hogy hazajojjon velem.Ket eve szemeztunk:)O gyozott!A pad mellett talaltam is neki helyet, csak a ladikonak nincs meg.Igy o ma ejjel a padon ejszakazik.
A majus a novenyekrol szolt..csupa szerencse, hogy megelozve mar vettem nehany ruhat:) mert ebben a honapban teljesen nekik aldoztam.
Vettem egy zsak miracle grow-t is,ez a tapanyag amivel hetente egyszer "megetetem" oket.Az ugy nez ki, hogy a kis lapattal kapnak folulre szorva, majd gyengen meglocsolom rogton utana.
Van ket rozsabokrom is, az egyik bontogatja magat,kis sarga latszik mar. Az evek ota tarto gondom a gyongyviraggal.Kitelepitettem a talicska melle, ott eleg arnyekos es altalaban nedves marad a talaj.A cserepben csak negy level hajtott ki itt bent, azt ultettem ki.Meg nem fejlodott semmit, de ugyanugy zold, vagyis el.Majd meglatjuk csatlakozik e az orgonahoz es a masik bokorhoz.
Hihetetlen mennyi orom van a novenyekkel toltott idoben.Mennyi finom erzekenyseg lakik bennuk, bennem, adunk egymasnak.Az ember a termeszettel  el, benne, erte, soha nem ellene...