Thursday, February 4, 2010

megfelelési kényszer



Brittany Murphy nem volt akkora hiresseg, mint mondjuk Julia Roberts, vagy Sandra Bullock, de szamomra megis.Egyik kedvenc szinesznom volt, a little black book-ban szerettem bele.
Mas kerdes, hogy mert a sztoriban sok sok velem is arra az idore teheto hasonlo pofara esesre emlekeztetett, itt ott, mintha nem is csak a szereplo cipojebe kepzeltem volna magam, hanem azonosultam teljessegeben.Kedvenc pillanatom a filmben, amikor baseball utovel szetveri az uzenetrogzitot:)hat igen, en is kepes vagyok, de csak elettelen targyon igy levezetni, korabban takaritasban vezettem le hasonlo feszultseget.
32 evesen halt meg, olyan gyorsan ,hogy szinte el sem kezdte az eletet.Eppen egy hettel halala elott lattam interjut Vele, babat terveztek ferjevel, erre az evre, anyasagra keszult.
Amikor igy, ennyire fiatal ember hal meg, annyira mellbevag a hir, hogy a korulottem levok agyara tudok menni, mert egyszeruen nem tudok napirendre terni folotte.Hogy is lehetne?Nem hosszan tarto betegseg elozte meg, korban sem ott jart, hogy varhato es el kell fogadni.
En meg most sem fogadtam el, pedig azota egy- smas napvilagra kerult.Az allando verseny a kilokkal, a korrigalo kozmetikai beavatkozasok, vitaminelegtelenseg, segito gyogyszerek, olyan drogok, amik hatasara a szervezet egy nap alatt eveket hasznalodik, kopik.Es mindez miert, egyetlen gyujtofogalom miatt: a megfeleles.
A megfeleles feltetelei sajnos olyan pontok, amik nem kepesek legyozni az idot, egy ilyen kis pici torekeny lany, csakis veszito lehetett.
Vajon meddig lehet ezt fokozni,amikor ranezesre tokeletesen aranyos fiatal lanyok hasonlo versennyel kuzdenek.Megha oriasi is az ara, de egy ilyen veszcsengokent kellene, hogy hasson.
Nem biralok senkit, nem tudom milyen lehet igy elni, ugy, hogy szinte meterarus ruhaanyagkent szabatjak magukat, mert nem tudom az indittatasokat.Csak azt tudom nagyon helytelen,nagyon veszelyes.

Sajnalom, nekem hianyzol Brittany, a kicsit mindig rekedtes hangoddal, a ma mar tudom megteveszto vidamsagoddal.