Friday, October 11, 2024

Hajnal...

 ..a telefon pittyogasa ebresztett, emailt kaptam. Jot mosolyogtam , mert  tobbek kozott nehany webaruhaz koszontott, szokatlan, igazan elegans  marketinggel.Minden csupajot kivannak, es az ajandek 15 % kedvezmeny:) az egyik a Robert Redford nevet viselo Sundance katalogus, csak miatta iratkoztam fel, mert O meg valahol minoseget kepvisel, legalabbis a filmjei. A kepek szepek, a stilus is, de az anyag minosege ami a lelke egy ruhanak, hat az sajnos szinten aluli volt.Egyetlen egyszer vasaroltam csak eppen ezert.


A cserepes csokrom igazi oktober kozeli szinesre sikeredett. Na es milyen az elet, eppen ezen a heten, a viragok kozott volt elhelyezve a hovirag mintas kerti kesztyu. Meg soha nem lattam ilyet.Mintha valaki tudta volna mennyi sikertelen probalkozasom volt a hagymakkal. Vegul lett hoviragos bogrem, majd a nevemmel egyutt hoviragos, most meg ez a kesztyu:) dolgozni nem fogok benne, viszont jo ranezni:)

 A probalkozast nem adtam fel, majd Albertaban hatha sikerul, ott masabb a klima, meg a kert fekvese is.
Bar mar nem jarok, de a mai napom a Starbucksban kezdodik, bedobtak egy piritott pecan dios italt, ezt kedvem van megkostolni. Delutan vendegeim lesznek.Szerencsere indian nyaras az ido, 20 fok folotti a levego ma is. Lassan a honap kozepenel jarunk es meg nem futottunk.



Egy vicces foto a kiskutyaimmal, mert a viragok mellett szorosan ok a masik kedvencek.