Thursday, December 13, 2018

szóval én...

Szoval a szoknya..igen, a szoknya..szoval te..igen, en es a szoknya es megannyi mas.
Elem kerult egy foto az elozo hazbol, eppen az a szoknya van rajtam, a decemberi kedvencem.Szamolni kezdtem, a szoknya 20 eves..igen ,husz eves.A foton ami elem kerult, nagyjabol 10..mit arul el rolam egy husz eves szoknya?, hogy meg mindig megvan, soha nem volt szuk, tavaly inkabb nagy lett, egy pontnal leesett rolam, hogy meg mindig szep, szeretem, vigyazok ra.Nem erdekelt a merleg soha, mindig ruhaban mertem magam..ha kisse feszult derekban napokig nem ettem:) ez meg ma is igy van.A bevarrasban ahol jelzik hogy kell kezelni, megtalaltam a forgalmazot..egy montreali sportaruhaz..amikor arra jartunk probaltam megkeresni, hatha talalok hasonlo jo darabot...az uzlet mar nem letezik..en tuleltem, nalam a szoknya eletben maradt.Csikokbol van osszerakva, alul loknija ...mindig szerettem ezt a  szabast, a folul koruloleo, alul libbenost.
Elarulja tehat, hogy szeretek vigyazni dolgokra, ragaszkodo vagyok, megbecsulo..szeretem a visszaterot, amikor telies napokon ujra eloveszem, regi ismeroskent udvozlom, tudom, hogy mit fogok kapni tole:) es persze o is kap tolem, kello kiegeszitokkel kihangsulyozom, van egy csokibarna garbom, azzal igazan  jo paros.


/A fenyofa is kap szoknyat mindig..neha feheret, vagy pirosat..tavaly ezt a  vajszinut talaltam, ez most elegge tetszik.

/Mondja Agnes, reg mentek el? Igen, reg.. de visszamentunk eleg gyorsan, teszem hozza ,  csak nekunk valahogy mindig ugy alakult , hogy itt talaltuk magunkat..abban az idoben vettuk ezt a  telket, ugy terveztuk hazat epitunk, csak soha nem kaptunk epitesi engedelyt...csak mi nem...ertem, valaszol az ugyvedno..szomoru a hangja, az enyem is, hiszen ez egy eleg szomoru tortenet..hosszan hallgatunk, kifejezoen..neha egy mely hallgatas beszedesebb.


/Gombocos a torkom, mint gyermekkoromban , mosolyodok el..mindent el tudtam siratni, vagy meg..egy eltorott bogret is.Tiszteletem volt a targyak fele is, lelkuk van azt hiszem meg ma is.


Most hogy szembekerultem a fotoval, ahol a  szoknya talan 10 eves, latszik az eros kontraszt az akkor es mostani szine kozott..ugy kepzelem leteszem mar, kimosom, osszehajtom..megkopott, mint en is az erzelmeimmel egyutt..miert ragaszkodom ugy, mint egy rossz elkepzeleshez..a husz ev szukosen merve egy emberolto..a kocsimon az autopalya matrica 2020-ig ervenyes..20 napja nem irtam a naplomba, nem volt lehetosegem, nem voltak ures jaratok.A husz az egy jo szam, kerek, paros, eleg erett is.Mar megfejettem magamnak..az allandoan valtozo vilagban szuksegem van ilyen darabokra, ilyen huszevesekre, kompenzalnak, menedeket adnak.
Olyan ,mint a  karacsony..tudom kit varunk, ki jon el, mit kapok tole..