Sunday, December 2, 2018

a gyertyatartó...

Nehany hete csoppentem  egy ir film kozepebe..a cimere mar nem emlekszem, csak a gyertyatartora.Eppen ilyen volt, mint az enyem itt a kepen.
Ott mondta a no: kitesszuk az ablakba meggyujtva, Maria es Jozsef emlekere, amikor helyet kerestek, igy konnyebben utat talalnak a jobaratok is, esetleg hozzank ternek majd be.
Annyira megerintett az egesz, napokig ismetlodott a fejemben, ahogy mondta, amit mondott, ahogy vitte a fulenel fogva a gyertyatartot, napjainkban mar nem latok ilyet sehol.
 A hasznalt arukat ertekesitok vagy value village, vagy thrift store neven ismertek itt.Talan van meg mas nevu is, en ezeket ismerem.Csak akkor megyek be ha valami kincset szeretnek talalni, vagy idoutazason reszt venni...neha szinte vagyom egy egy regi targyra,  csupan azert, hogy rataljak es megszepitsem.Az is lehet ilyen targyakat erintve kommunikalok..de az is lehet csak szimplan furcsa vagyok:) az allatokkal es novenyekkel is kulonleges kapcsolatom van, ezt mar tobben mondtak.


Egeszen varatlanul kerultem a value village ele, nem hagytam ki, besiettem, nem sok idom volt.Fules gyertyatarto ez az egyetlen darab volt, es pont amikor en is nyultam volna egy ferfi elottem megfogta, majd nezegetni kezdte...nagyon bosszus lettem, annyiszor jartam mar igy.Jo hat nezelodtem tovabb , eleg hosszu polc csak ezeknek van szentelve.Kozben a ferfit a szemem sarkabol figyeltem, mit fog tenni..meddig nezi, visszateszi vagy megveszi vegre? nem es nem tortent semmi, csak forgatta.En meg ugye siettem.Vegul odaleptem es megkerdeztem szepen..mondja uram megveszi? en eppen ilyet keresek...nem is lepodott meg, megegyeszer korbenezte, majd a kezembe nyomta..vigyem..millio hasonlo multat talal o meg, ha nekem ennyire fontos..:)


Nekem ennyire fontos volt...azota estenkent meggyujtom, a fulenel fogva viszem magammal,     talan azt kepzelem a multban jarok...