Sunday, June 21, 2015

napforduló...


A csillagaszati nyar kezdete, az ev leghosszabb nappala, a kivansagok ejszakaja, Napfordulo.
Ehhez a hazhoz kotodik a szokasom, az unnep, amely egeszen szolid, egyszeru.Kimegyek a termeszetbe mezei viragot szedni, jelentese: gyogyito.
Az iden koszorut is fontam, vazaba is hoztam es ma reggelre a szomszedbol athajlo agakrol valamifele viragpor is szorodott a labaim ele.
Szep szokas, szeretem, hogy megtalaltam es eppen ezt valasztottam a sok kozul, igazan nekem valo.
Kivanni is fogok persze, amit nem szabad kimondani/leirni, kulonben nem teljesul, tartja  a mondas.Sokszor akkor sem, ha nem mondjuk ki, ez az en hozzafuznivalom.
A viragok gyogyito erejere erosen szuksegem van ismet, mert ismet beteg lettem:( haza kellett jonnom. Nem mondom ki, nem irom le, de azt hiszem egyertelmu a kivansagom:)