Wednesday, June 24, 2015

"fagyizó"...

Nehany napja tortent, igazan kedves almom volt, fagyiztam.Nagyon finom gyumolcsizu fagyit, malnas es citromos izut.A citrom kellemesen savanykas volt es habos, meg azt is megallapitottam almomban..hiaba olyankor van idonk...hogy a fagyi fozott volt, nem olyan porbol osszedobott, kutyult valami.
Amikor felebredtem, ereztem a fagyi izet a szamban.A tortenethez tartozik, hogy itt egyik izzel sem talalkozom, a fagyik nagy szazaleka valamilyen emelyitoen edes vacak.Egyetlen eheto, illetve nyalhato fagyi a cappuccino izu volt, mar csak volt, mert nem gyartjak, eltuntettek.Mintha direkt velem akarna valaki kiszurni.Jo hat leszoktam a fagyirol (is), melegben egyebkent sem jo az edes, szerintem.Fokozza a szomjusagot, igaz eddig nem volt nagy nyar, szerencsere nem szomjuzunk.
Ez az alom megbirizgalt , kulonosen a nyelvemen az izlelo bimbokat , azonnal intezkedtem, rendeltem egy fagyigepet, mert ugye Ny.Agnessel nem fognak itt kiszurni, majd en csinalok citrom vagy malna, vagy eper, vagy barack  stb fagyit.De sok korrel a citrom a befuto, ezt csak halkan megjegyzem.
Megjott a gep, elkeszitettem a mini fagyizomat, a fiokban vannak a tolcserek, de aki kehelyben szeretne sem csalodik.En szeretem igy is ugy is, hangulattol fugg.Amikor nagyon elokeloen akarok fagyizni , megszavazom a kelyhet:)
Nem szamolom meg hanyszor irtam le a fagyi szot, de ugy saccolom jo sokszor, tobbszor, mint kellett volna..na jo meg egyszer: a kepen keszul a  citrom fagyi, fozott, tejszines...