Sunday, August 10, 2014

virágnyelven...


Mindent osszevetve szereny, egyszeru eletem van, bar ertekes, tartalmas. Attol lesz az, amivel, akikkel megtoltjuk mi magunk.
A termeszet es az allatok oriasi szerepet toltenek be, jo sokat beleraknak a napjaimba, az utobbi idoben hatterbe szoritva egyeb eddig nagyon fontosnak tunoket.Mint pl. a divat. A rendkivuli tel talan, vagy bar nehez szembesulnom a valtozasaimmal de megis megteszem es elfogadom, hogy igen en is valtozom   es nem csak a kornyezetem. Maskent koszontottem a joidot, a nyarat, a viragait, a sok kis allatot, akiket megam kore szeliditettem.8 mokusom van, ket cardinal, 2 szurke galamb, feketerigok es sok sok vereb.Aztan ejjel a mosomedvek szorakoztatnak, ami ugy kezdodik, hogy  a macskak a szomszed garazsteton buliznak(eskuszom nagyobb tarsasagi eletet elnek, mint en), ezt Lola nehezen viseli, kimegy ugatni, ezzel felugat engem, es sokszor morgok de amikor olyan kep fogad, mint tegnap ejjel, akkor halas vagyok..a szomszedhaz emeleti ablakaban fekudt hanyatt egy mosomedve es meg a laba is keresztben volt.Es nekem most nincs a jo zoomos fenykepezom:( nem baj, lesz meg alkalom..
Hogy raterjek a foton lathato konyvre, mert koze van a font irtakhoz, a termeszethez, a viragokhoz..ez a konyv megigezett a boritojaval, amikor ratalaltam a neten.Kemeny fedelu, selymes tapintasu, sajat konyvjelzovel, aranyszinu, mint a felirata..es olyan szepen van osszeszedve, mint amilyen szepen egy viragnyelves konyv lehet.Negy kategoriaban csoportositja a viragokat.Udvarlas, Szerelem, Szepseg, Baratsag.
Tudom, hogy egy konyvet nem aszerint ertekelunk, ahogy kinez, de en most megis..ugy nyulok hozza, mintha torekeny volna, mintha minden erintessel serulne, pedig nem..szep olvasmany,  pl kiragadva egy reszt a szerelmibol: Napoleon es Josephine szerelmebol.Josephine kedvence az ibolya volt, ultetett is egy egesz darabon, majd amikor meghalt ,a virag tovabb nyilt, Napoleonnak onnan vittek belole, a nyaklancan lakatos medal volt, halalakor kinyitottak, egy ibolyat orzott benne...mintha minden oda vezetheto lenne, az elmulas, vissza a termeszetbe, csakugy, mint a szuletes...
Szep konyv, szep olvasmany , szep napjaim lesznek vele...


* pontosan ennyire vagyok sokszor ellentmondasos, mint a szep konyv es a kovaszos uborka parositasa, de pontosan ez vagyok.