Sunday, November 10, 2013

comment..



Mindig, minden hozzaszolasnak orulok, orultem, megvalaszolom.Tudom, hogy furcsa vagyok vele, de en akkor is ilyen vagyok, maradok is.
Evek mulasaval kialakult egy szuk kor is, akikkel olvasunk, irunk, megbeszelunk a hozzaszolasban.
Es amikor egeszen varatlanul jon egy megjegyzes, amire abszolut nem szamitok, veszi a faradtsagot, amit en nem tettem, azzal, hogy fordito programot iktassak be, vagy netan ketnyelven irjak, igy sokkal  tobb olvasot megcelozva.Nem, nem ez a celom, csak szeretek irni.Meg el sem szoktam mondani senkinek, teljesen a veletlenre biztam, bizom ki talalja meg, erdemesnek az olvasasra.
Tehat igy er el egy comment, ebben a blogban az elso bejegyzesre kuldve,( bar ott nem talalom, csak a postaban), es erosen extrakat dobbantva a szivemben esett jol.
Whoever you are, (no return address to thank you privately) Thank You for your comment!:)( u made my day:)





Anonymous <noreply-comment@blogger.com>
Nov 9 (1 day ago)

to me
Anonymous has left a new comment on your post "1000, előszóval...":

This paragraph provides clear idea in support of the new users of blogging, that
genuinely how to do blogging.