Saturday, August 10, 2019

Karen nyomdokaiban...

 Ha egyszer talan mashol elnek , en is ugy emlekeznek vissza, tavol Kanadatol, vagy volt egy nyaralom francia kanadaban, vagy vagy...annyi minden lehetne a cim.
Mas kontinens, orszag, eghajlat, allatvilag es megis szamtalan hasonlosagot fedezek fel Karen es kozottem.(Tavol Afrikatol, Volt egy farmom Afrikaban Karenje)
Uj elet, az ultetveny, a native emberek, sok varakozas egyedul, a kerti fonottszekes beszelgetesek, a szafari:)mind metszespontok abban a pontos halmazban, ahol van O es en.Talan csak Mozart hianyzik es a gramofon.
Eleg szerencses vagyok a hellyel, ahol elek.."sajat" szafarim van, ha szeliditett verzio is, vizeses, nagy tavak, a varosokban is gazdag allatvilag, a rezervatumok.
Ma  az idehozott Kenyaban jartam,szafariztam. Az allatok egy orias kiszakitott teruleten helyezkednek el, habitusuk szerint.Ugy tudom nyugtatot is kapnak, vagy csak a vadaszasi oszton aludt ki, hiszen gondoskodva van roluk.Busszal is korbevisznek, de sajat kocsival is mehetunk, sajat felelossegre.Ennyi kockazatra  nekem szukseg van.
Csak a kedvencekrol teszek ide fotot, akikkel nehany percig elidoztunk mi is, masok is.Mikozben mentunk korbe kacskaringozva, Karen velem volt:)