Thursday, August 29, 2019

augusztus végére..


Ugy ereztem valami kellene a vegere is ennek a honapnak.Probaltam nyujtani, hosszitani, kielvezni minden percet.
Ma delutan lementem a kutyacsapattal az udvarba, Panda a barna szekben aludt, a madarak font vircsaftoztak.Osszesoportem a szomszed farol lehullott leveleket, locsoltam, a kutyaknak kockas pledet dobtam le, onnan neztek.Meg minden szep, ovatosan, szinte eszrevetlenul tunik el egy egy noveny, szinezodnek a levelek.Meg tart a nyar, ha visszafogottan is.Felenk jo ideje 24 fok koruli a maximum , ejjel 14 fok, igazan kellemesek a reggelek.Meg uj rozsat bontott a fonti bokor...es meg kellett egy szoknya is:D
A nyar utolso hosszu hetvegeje lesz, ki tudja hova tudom felhuzni..gyurott valami selymes anyag, es Michael Kors a divattervezo:) tavaly egy folsot szereztem be tole, azt is nagyon szeretem.
Aztan valamikor meg Juliusban lett egy piros locsolom is a gyujtemenyhez.
Bogracsozni fogunk, B. aki itt szuletett, de ennek ellenere izig verig magyar, gulyast szeretne..lesz Neki:) mert ki mas, mint mi nok adjuk tovabb, ha nem is visszuk at a tulso partra, de atadjuk azt ami vagyunk.