Saturday, November 24, 2018

Bambi...

 Talan azert teremtodtek a novenyek/viragok, kisallatok, szep ruhak:), hogy osszeragasszak az osszetort sziveket, az osszetort noi sziveket egeszen pontosan.Menekulok is hozzajuk, kozejuk, egyben tartanak.

Korberakom magam karacsonyi viragokkal igy november vegehez kozeledven, az allatok ugye adottak, elrakott ruhak kozott banyaszok.Igazi kincsesladaim  vannak.
Most eloszor Bambirol irnek, mivel kertetek is:) ami nagyon melengette a szivem:)
Bambi -kivivta a hercegnoi rangot..ahogy ul, eszik, kozeledik felem, ahogy tartja a fejet...csodalatosan beilleszkedett, mintha mindig itt elt volna kozottunk.Csilikem nagyon szepen banik vele, Panda meg a masik fele.Ot nem zavarja , rangtol fuggetlenul leken egy kis pofont ha ugy gondolja.
Van egy kalapos dobozom, amiben sapkat-kesztyut-salat tartok.A hercegno is kapott agyat, az ejjeliszekrenyem alatt van, de o kozelebb akart kerulni..igy a dobozt atalakitottam:D a hercegno tronja lett, itt szeret aludni, nappal is nezelodni..neha mar Csilit is lattam ott!?:)
Az Ikeaban jarva pedig egy szennyestartot  meglattam es elkepzeltem neki jatszokanak, ebben konnyu vinni egyik szobabol a masikba..es soha nincs lab alatt, mivel kevesebb, mint egy kilo, nagyon vigyaznunk kell.Ruhakat is kapott mar tolem, de azonnal leveszi..egyelore nem rajong a divatert, de ugye ez csak ido kerdese, majd mellettem megszereti.





 a jatszokaban

 jatek utan edes az alom...