Wednesday, May 2, 2018

májusi...


Az utolso bejegyzes ota hozzank berobbant a nyar, a minusz kettorol tegnap plusz 28-ig emelkedtunk, ahol a  higany kiakadt..harminc fokos kulonbseg egy homeronek sem keves. Kisse lelassultak a mozdulatok meg Csilinek is..pedig azt kepzeltem o birja  a meleget.
A nehany nap alatt ennyit valtozott a kert..most abbahagyom mar, amit ultettem erosodnie kell, terebelyesedni..azt sem akarom, hogy tul sok legyen..legkozelebb honap vegen fotozom, kivancsi vagyok mennyit valtozik.Kozben uj orom ert, egy ujabb visszatero maradando novennyel, ez lett az otodik.Meg taplalekot fogok venni a miracle grow-t, plusz ket napig esozes jon, eppen jokor.Most kivetelesen jo neven veszem az esot.
A most ultettek kozott van egy afonyabokor is:)ezert kulon utaztam, mert meglattam de jo merleg szokas szerint , gondolkodni akartam.:))
Nezelodtem kerti ruhak, felszerelesek kozott..ez a szoknyas nagyon tetszik..csak hosszabb szoknyaval, ebben nem lehet lehajolni.. a szoknya es a polo vegulis adott, valami hasonlom van..csak a tobbi hianyzik:) amit hatha anyak napjara megkapok.Ha szeretnem a nadragot, ezt vennem meg.
Osszegezve: meleg van, joido, elles elott allo kutyalany, plusz a nyaralos keszulodes...nem unatkozom.Lola meg fodraszolva lesz egy kolykok elotti utolsot,+ furdetes..kijar neki .


*pic.from net