Sunday, November 19, 2017

hope&love...


Egyetlen ejszaka hullottak le a falevelek, -12 fok volt hirtelen, igy lett osz a tegnapbol.Meg ismet felmelegedett de a fak mar kopaszan nyujtozkodnak agaikkal.Eszrevettem, az udvarunkban bokaig jartam a levelekben, pedig nincs is fank.
Mar foltakaritottuk, rend van, felkeszultunk a telre, sok csapadekot igernek.Lassan kitisztul a kep, minden es lassan minden olyan lesz, mint volt..talan meg en is:)

A ferjem penteken kihelyeztek az intenziv osztalyrol sima osztalyra.Talan most jelentkezik az, hogy nem dohanyzik, nem iszik, mert naprol napra , szinte orarol orara jobban van.Masfel hete meg mutetrol, masik korhazrol, hosszu tavu, 6 honapos antibiotikum kurarol volt szo, hogy majd hazhoz jar a nover, kanul kell...ebbol egyikbol sem lett semmi, nem volt ra szukseg.Pepesen taplalkozik egyelore , de mar en vittem neki ebedet, reggelit.Ha nem is sokat de abbol  evett. Reggel egyutt teaztunk,  nyolckor ott voltam.Aztan eljottem, vasaroltam, foztem es mentem vissza.Harom korul kellemesen elfaradva aludt el, jottem el.A jaras meg bizonytalan, gyenge, sokat kell majd dolgoznunk ezen, de mindketten mosolyogtunk mar, szinte vegig amig ott voltam.
Egy honap telt el, jartuk meg a poklot , mennyeket.Tobbszor is.
Valamiert velunk ha tortenik valami, mindig ilyen , ilyen nem egyszeru.
Rengeteget tanultunk ismet, rengeteg jo emberrel talalkoztunk igy vagy ugy, ha nem is szemelyesen.

Nem tudom elegszer megkoszonni milyen halas vagyok a leveleiteknek, a jo , biztato szavaknak, a torodeseteknek...nagyon nagyon jol esett, a nehez pillanatokban igazi kapaszkodo volt minden biztatas.

Tehat: Koszonom, koszonjuk es Isten aldjon meg Benneteket!!

* Ez a foto az elozo hazunkban keszult, ezzel aludtam az elmult egy honapban,es  a ket viraggal a remennyel es a szeretettel es persze a hitemmel, ami soha nem hagyott cserben..