Saturday, December 31, 2016

nevetős...



Ebben a fejezetben csupan ruhakrol konyvekrol szandekoztam rni..de az elet mindig kozbeszol es van olyan helyzet amit fontossa emel(legalabbis nekem), konkretan itt most a humoraval, az erdekessegevel es azzal, hogy az en fiam aranykopese ismet.Utazas a nyelvekben.

B.Anya mit fozol? kerdezi angolul
En. madartejet..mondom magyarul
B.lathatoan meghokken de visszaszol ismet angolul
Oda fgod nekik adni?!? es latszik probalja elkepzelni hogy fogom talalni hogy fogjak enni ...
En ekkor mar nevetek..nem kinevetek, csak nevetek, mert nagyon tetszik az, ahogy maskent latunk, ertelmezunk, nem tudunk olykor elvonatkoztatni, szo szerint ertelmezunk.
Tartozom a magyarazattal, mert nem erti miert nevetek
Ez egy desszert fiam, nem a madaraknak keszul:)(mondjuk ebbol is latszik milyen surun keszul, es o meg soha nem evett..valoszinu nem is fog..
Aztan mentem a helyzetet..well known as floating island...
B..oh ertem, nyugszik meg angolul es magyarul is.

Kicsi koromban en azt kepzeltem a madarakbol nyerik, ahogy a boci adja a tejet.Mindig csodaltam anyukamat, hogy nem csak tejet nyer toluk, de vajon hogy tudja elkapni oket olyan magasan.Kesobb aztan en is megtanultam, megertettem.
A tortenethez meg tartozik, hogy a szulinapomra madarat kaptam, aki nem sokkal kesobb part kapott.B. azt hitte nekik keszul a madartej:)