Thursday, December 17, 2015

a tökéletes sűlt gesztenye receptje...


B. diot pucol, a Ferfi fat hasogat:) a kutya eppen elegtetelt vesz a russian blue macskan, mert elfoglalta helyet a  kedvenc fotelban, all a bal. Panda ul, mint egy szobor, nez ram, tolem varja a megoldast de en csak legyintek,hangositok a radion es hozzafogok a mai suteshez.Tipikus csaladi idill, olyan mindennapi es megsem.
A ferjem olyan zajt  idez elo, mely elnyomja  a belvaros autosforgalmat a fulemben, fejben meg elropit messzire, mintha Aput hallanam.Jatszik velem a kepzeletem.
Tegnap kodszitalasban setaltam kenyelmesen, elveztem az arcomon csapodo apro, gombostunyi pottyoket, ma ismet nyar lett, 16 fok korul.Tovabbra is hihetetlen idojarasunk van, amit tovabbra is orommel fogadunk.
Szeretem a varakozas idoszakat, ahogy kialakitottam magunknak.Minden napra jut egy keves orom, keves ujdonsag, jo sok torodes.


a tokeletes sult gesztenye receptje:
A gesztenyeket keresztvagassal vagjuk be, majd tegyuk vizbe azni 1 percig.
A mennyiseget egy idoben tegyuk a vizbe.Utana ontsuk le a vizet, toroljuk alaposan szarazra egyenkent a szemeket, helyezzuk tepsire a vagassal folfele.Kb 2 dkg-nyi vajat morzsoljunk el a gesztenyek folott, majd tegyuk a sutobe(elomelegitett 365 )Pontosan 30 percig sutjuk igy, kivesszuk es azonnal fogyasszuk.Tokeletes, olyan, mintha utcan vettem volna .



*a receptet a yahoon talaltam, teszteltem

9 comments:

  1. tetszik itt nálad, otthonos :)))

    különösen ez a napmutató télapófej itt oldalt:))))

    ReplyDelete
  2. Ó! A fejléced!!!!Annyira vágyom cica után!
    Nem tudtam ,hogy így kell sütni a gesztenyét, a vajat nem tudtam.Én is otthon éreztem magam nálad,csatlakozom Katalinhoz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O Panda! nagy kituntetes ha igy alszik:)

      A receptet en os a yahoon talaltam, eddig a vajrol en sem tudtam, de tenyleg jo igy.
      Kosoznom Monika:)

      puszillak:)

      Delete
  3. Orosz kék, nem Puskin. Még mindig Ginger után fáj a lelked. Azért ezt a gesztenyés fotót nem tettem volna ide, nagyon étvágy- azaz gesztenyevágy gerjesztő.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:))elnezest a csabitasert!
      Kepzeld megint talaltam egy puzzlet, ami szinten ra hasonlit.Majd karacsony korul kirakom, vagy utan, ki tudja lesz e ra idom:)

      Delete
  4. Ogen, o Panda, lassan 4 eves lesz.Egyedul O az , akinek ez az egyetlen otthona, itt szuletett.Lola meg a masik hazban februarban, de majdnem egyidosek, 2 honap kulonbseg van.

    ReplyDelete
  5. Drága Ágnes! Boldog, örömteli, áldott Karácsonyt kívánok Neked és Szeretteidnek! <3 <3

    ReplyDelete
  6. Drága Ágnes! Boldog, békés karácsonyi ünnepet kívánok Neked és családodnak! :-)

    ReplyDelete
  7. legyenek csodás napjaid ezen az ünnepen, és jövőre meg boldog évet

    ReplyDelete