Tuesday, December 29, 2015

a második félév, a zöld pad és én...


...egyszer irtam egy bejegyzest hasonlo cimmel( kek paddal), nagyon lehangolo volt igy utolag olvasva is es bizony majdnem ket eve volt.Annyi minden tortent azota.
Anyu nem lelkizett ha nem jol mentek a dolgok, azt mondta:hol igy hol ugy kell lenni, mert olyan nincs  , hogy valami mindig jo legyen.

Apu azt mondta: majd lesz valahogy, mert olyan meg nem volt, hogy ne lett volna valahogy.

Milyen kar, hogy okosak, bolcsek, tapasztaltak kor elorehaladtaval leszunk.Szulethetnenk mindezzel es ugy veszitenenk el, ahogy idos korban az emlkezetunk:)hat nem igaz? mire szenilis lesz az ember, mit er a fene nagy okossagaval? elfelejti hasznalni:)
Szoval ha mindezt elore tudom en sem lelkiztem volna annyit, nem lelkiznek.Bar ugy tunik ez nalam nem valtozik okossaggal sem.Egyszeruen a mierteknel leragadok, ha olyan tortenik, analizalom oda vissza, magam korul oruletbe kergetve valoszinu mindenkit..bar annyira megsem , mert nem mennek el, maradnak.
Ez az ev sem a legszerencsesebben kezdodott, de a masodik felev, az mindent karpotolt, kompenzalt, visszaadott..nem is tudom melyik szo a legmegfelelobb, legkifejezobb.
Boldog vagyok.Igy lett boldog a karacsony is , amit egyebkent is boldogsag allapottol fuggetlenul is szeretek, de ilyen most eppen minden jo allapotban, abszolut boldogsagban unnepelni, nos, egeszen mas volt.
Legkedvesebb ajandekaim egyike, hogy meggyogyultam, nem lesz szukseg a mutetre ugy tunik.mar harom honapja tunetmentes vagyok, a gyogyszer masodszori beszedese megiscsak mukodott, de azert lekopogom a fan meg az egeszet:) Teljes szivvel tudtam unnepelni, nem fogta le semmi, hogy minden jo, csak ez vagy az ne lenne, egyszeruen minden jo volt.
Jott a nyaralo ugye, es megha nem is tudtam annyi idot ott tolteni, amennyit szeretnek, de ami volt , az csodalatos volt.Es lesz jovore is:)
Egyszer meseltem a fiuknak  Audrey Hepburn-rol..a noverem kedvence volt, imadta a filmjeit.En meg kicsi voltam ahhoz, hogy ertsem is, de neztem vele, mert kellett:) A fiamtol kaptam ajandekba harom darabos kollekciot..egyebkent is rajongok a fekete feher filmekert, de ez maga a csoda.
A ferjem ugy gondolja a parfumot o erzi, ezert o valaszt illatot:) es milyen jol gondolja.Givenchy irresistible-jat vagyis ellenalhatatlant kaptam..nagyon finom illat, nagyon szep csomagolas, es rozsaszinu:)az meg plusz.
Igy szedtem csokorba a legkedvesebbeket a szamtalan kozul.
A padot iden zoldre festettem, a zold a remeny szine...es bar nem tudatos volt, nem gondoltam bele a jelenteset de ugy tunik jol valasztottam.Jovore meregzold lesz.
Meg mindig ebben a hazban lakunk, de a nyaraloval egyre viselhetobb.Sot kezdem azt hinni, neha mar nem is maga a hely a  fontos, hanem az eltoltott ido, minel tobb ido mulik el, annal nehezebb a valtoztatas, mert meg a kevesbe jot is megszokja, megszereti az ember.Csak ne kelljen valtoztatni, legyen mar valami erosen allandosult erzes.Hazzal, lakohellyel kapcsolatban ez nem elkepeszto elvaras szerintem.Vagy csak maga ez a felgyorsult, allando vilag kivantatja meg velem a valamiben allandosult erzest? meglehet.Kell az ellenpont, a kapszkodo.
Es kell a hol igy hol ugy van allapot, mert nekem most eppen ugy van:) joejt nekunk
.