Sunday, July 5, 2015

hálóinges napok...


...ma meg minden ugyanaz, gondolom vegig, holnaptol talan minden mas lesz.Mar nem felek, mar csak turelmetlenul szeretnek tullenni az egeszen.Vannak alkalmak, esemenyek, amikor szeretek varakozni, ez nem az.
O hogy mennyire hianyzik a hajnali haloinges mezitlabas seta a harmatos fuben, megnyugtatna.A regi kert orzi labnyomaimat, en meg az emleket, ahogy nyari hajnalonkent fesulkodes elott, fogmosas utan, haloingben mezitlab mentem a kutyaval macskakkal setalni, koszonteni a novenyeket.A szomszed kertekben szinte soha nem volt elet, nem ilyen szintu.A hajnalhoz a hallgatas illett, a simogatos nemasag.
Amikor eljartam dolgozni, mert aki otthon van is dolgozik, talan tobbet is mint nemely munkahelyen, szoval olyankor hetvegekre szukult a haloingesseg.Teli napokon neha egesz nap ugy maradtam.Nagyon szerettem azt a fele lazasagot, oldottsagot, kenyelmesseget.Aztan este persze masikat vettem  furdes utan.Semmiert nem adnam azokat a haloinges napokat.
A nyari reggeli szertartas megmaradt, a kutya fel is ebreszt ha tovabb aludnek, indulni kell setalni a kertbe, csak mar nem mezitlab, mar nem simogatjak a bokam a harmatos fuszalak.A kutyanak mindegy, csak menjunk, csak vezesse az utat, fontos legyen.Megmaradtak a haloinges napok is, papuccsal:) de ugyanugy melazhatok, abrandozhatok, mint reg...nagyon szeretek.


foto:from net

12 comments:

  1. Akkor kórház? Én ugyanezt csinálom, csizmában, ha nagyba fű, s nagyon csatakos. S sokszor gyilkolással vagy fotózással egybekötve. Utóbbit szeretem, előbbi a sok , pusztító csiga miatt kell. Gondolok veled. Ölellek.

    ReplyDelete
  2. gondolok rád,
    mindjárt túl vagy rajta
    de jó lesz:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon kosoznom Katalin, a korhazon tul lettem, a tobbi majd talan lassan sikerul:)puszillak:)

      Delete
  3. Gondolok Rád, minden rendben lesz!
    Puszi és nagy ölelés!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Erika:)egyelore jol alakul, maradjon igy.pusizllak:)

      Delete
  4. nincs baj ugye? puszillak szeretettel <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mar elmult, es remelem nem lesz:) puszillak!:)

      Delete
  5. Kettőnknek tudom,elég ha azt írom, telefonon olvasom a bekegyzést,percekkel utána,hogy hosszú pizsamás korszal után ma valamiért hálóingben feküdtem le.... Szeretem a kapcsokat. És hírt várok:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Annyira szepen fogalmaztad, csak hummogni tudok:)Haloinges idegondolas, meseszeru, de attol igaz:)
      Koszonom Neked, puszillak!:)

      Delete
  6. Nagyon szepen koszonom Orsika, ereztem:) rokonlelek:))

    ReplyDelete