Monday, August 5, 2024

legjeim vagyis nehany fontos pillanat az eletunkben...

 Az idei nyar utolso ELOTTI hosszu hetvegejen vagyunk tul eppen.
Kisebb osszejovetel, beszelgetesek, sutogetes a grillen.
Harmadszor hangzik el az elmult nehany napban  mennyire ropul az ido.Igen, valoban igy erzem en magam is. Ilyenkor  osszegyujtom a legjeimet, sajat jatekom, sajat szorakozasom. Majd ido mulasaval, akar evekkel kesobb , amikor visszaolvasok , jo erezni, mennyire voltak legek ezek a tortenesek. Ami most esetleg oriasi,idovel megfakul(masik lep a helyebe), neha racsodalkozom, hogy mar el is felejtettem es milyen jo hogy akkor leirtam.


az ev eddigi legjei:

legszomorubb  volt, Csilikem elvesztese:(
Elozo nap meg elvittem magammal, aznap reggel kb 40  percig simogattam.Nem mutatta jelet betegseg.Szaladt, csovalta a farkat, orra nedves volt, boldog volt. Aztan csak allt , nem mozdult, majd lepett , de a hatso laba mar nem  tartotta meg, eldolt:(



legboldogabb, az uj haz vetele a Sziklas hegyseg kozeleben
Van egy Kim Basingerrel keszult afrikai film , abban hangzik el: az ember nem tudja megvalasztani hova szuletik, azt, hogy hol hal meg, igen.Persze millio akadalya lehet, ami megis kozbeszolhat, nem is bonyodolom bele, de bennem volt joideje, hogy itt meg is tudnek halni, persze elotte meg elni:) Van egy kozel 300 km-es ut, jegmezo ut a neve szabad forditasomban, tele tavakkal,( meg Agnes navu to is van es teahaz)gleccserekkel, lelegzetelallito szinekkel.A foto egyelore a netrol valo  a Lajos to a sok kozul.



legviccesebb, amikor az elozo grillezeskor Rocky( a nemet juhasz, fiamek kutyaja) megette a sutesre varo 3 steaket.
Egy kertiasztalra keszitem a sutnivalokat, igy tettem akkor is. Mindenki elfoglalt volt, nem figyeltuk a kutyat, csak a hust kezdte keresni B. illetve szolt, hogy hozzam:)mondom mar odatettem.Az ures tanyer az asztal melle esett, ez mar gyanus volt. Rocky tul nyugodt es elegedett volt, es tobbszor megnyalta a szajat mikozben kerestuk  a hust:)Ugy gondolta a simaszoruek csak feljenek a voros hustol, ot nem zavarja, sot segit benne:)
Szerencsere mas , hamburger , hot dog, kukorica is volt, igy senki nem maradt ehen., sot ma sem.