Tuesday, April 2, 2013

to shop or not to shop...


..az elmult hat honapban masodik szupercentre nyilt a kozelunkben, a masodik egeszen pontosan a mult heten.Nem mentem nyitasra , mert tavolrol es kozelrol is ugyanaz a velemenyem.
O igen, mas mar nem is hianyoztt ennek a vilagnak, csak egy ujabb farasztoan hatalmas uzlet, tele kinai "eldobhatos", egyszerhasznalatos termekekkel, megsem ahhoz igazodo arakkal.Ma ugyanis bementem, korulneztem, az egyetlen , ami tetszett a bevasarlokocsi..olyan jo sima, csondes, kerekitett vegekkel.Nem lehet belerugni veletlenul sem.Egy ket kardigant megfogtam, es eskuszom 1 dkg fonal nem volt benne, silany..
Eleg rovid kalauz utan jottem ki, semmit nem vettem..hazajottem, a biztonsag kedveert megmertem a lazam, de mar nem volt hoemelkedesem sem..:)azert meg aggodom reggelig, hatha valami lappango bajom van:)

12 comments:

  1. :D Én sem járok kínaiba, sokkal jobban szeretem a turikat ahol egyedi, sok márkás jó minőségű dolgot lehet venni. Sokszor előfordul, hogy még az árcédula is rajta van. Nálunk most nagyon menő az un. Háda (a tulaj nevéből kapta az üzlet a nevét) na ott tényleg jó dolgokat lehet találni, vállfás, a kis méretűtől a nagyig minden van és mindig vannak akciók. Ha bemegy az ember tuti, hogy simán eltölt 2-3 órát is olyan nagy a választék.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tami:) en komolyan mar ugy utalom ezt a sok szemetet, mert az.A bosszanto benne, hogy nem is olyan olcso, mint amit takar, majdnem egyszer van rajtad es dobhatod.Nem szoktam venni, mert kevessel tobbert inkabb a jo minoseg es pl van egy farmerszoknyam 13 eves..na meg hasonlo darabok, es olyan, mint az elso napon.
      Tudtam, hogy nem fogok venni semmit, de azert meg magam is megleptem:))

      Delete
  2. Ezek a nagy üzletek majd mind egyformák az áru is ami benne van..ez akkor jön jól ha kint nagyon hideg van lehet kicsit melegedni mielőtt tovább menne az ember..haha
    Remélem semmi bajod.
    se lappangó se más..
    Puszillak Gabi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gabi:))nyaron meg le lehet hulni:D tenyleg egyformak, es nem tudom elkepzelni egymas melle miert nyitottak, a masik is kong legtobbszor.
      Nagyon buszke voltam, hogy semmi kacatot nem vettem ,csak azert mert olcso:))

      puszillak:))

      Delete
  3. Múltkor mondta, írta(?) valaki: Már a kínait is hamisítják!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez nagyon jo mondat, megjegyzem:))

      Delete
  4. pfff ezek a nagy áruházak. Itt az Örs vezér tere környékén volt régen a Sugár üzletközpont. Az volt 20 éve a "nagy" áruház. Aztán nyílt mellette az Árkád. Majd a Keleti pu. mellett az Aréna. Gigaméretben. Ott bontották el a lóversenypályát. Ahova anno kijártam a párommal. Most az Árkád mellett az Örsön megnyílt az Árkád 2. Hihetetlen. Minek? És elnézem a sok embert, a felnövekvő generációkat, mint valami mű zombik, úgy közlekednek néha benne. Eddig sem nagyon szerettem bejárni ezekbe, mert elfáradok, mire elintézek valamit, csomó hivatalos dolgot betelepítettek oda, mint pl. Elmű, Gázm, UPC.
    Pont tegnap beszéltem a UPC-vel telefonon, hogy igencsak be kéne fizessem a számlát. Mondom oké, bemegyek majd a Sugárba. Mondja a pacák a telefonba, ááá, már átvonultak az Árkád 2 be. Hurrá.Két napi hideg élelemmel a vállamon felkerekedhetek, és végigtúrázhatom azt is.
    Én nem is értem, minek-kinek épülnek ezek. És szegénység van. Ja.Meg nincs pénz. Aha. Ja, és ezek mindenféle kedvezményt megkapnak adózás szempontjából.
    Márc. 15-én itt nálunk az éjjel nappali Tesco 1 (!!!) napra bezárt. Én másnap utaztam le anyuhoz, mondja előtte este, ugorjak már be ezért azért. Mondom jó. Te jó ég, hogy mi volt ott! Teljesen meg voltak az emberek bolondulva 1 nap miatt, hogy zárva lesz. Mint a sáskák, lefosztották az áruházat, mintha minimum a világvége jönne. Mindent felvásároltak. Egymás kosarából lopták ki a kenyeret.De volt olyan is, hogy a rendőrséget kellett kihívni, mert összeverekedtek 1 kg. kenyér miatt, hogy kié legyen az utolsó.
    Hát a sok kínairól nem is beszélve. Meg az itteni kínai placcokról.
    Tényleg ki kéne az emberek fejét tisztogatni rendesen.

    Puszillak Ági.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na ez az Edit, en is ezt nem ertem kinek minek epulnek??az emberek mar nyakig vannak a kinai szemetben, mert jobb aruhazakban is azt aruljak.Es ami meg erdekes, hogy par utcaval tavolabb, hamarosan nyilik meg egy.
      Itt mar az is mindegy van e penzed vagy nincs, de mi a banatnak ennyi uzlet, nincs is ennyi ember.
      Szerencsere itt ilyen ugyeket a bankban , postara adva lehet izntezni, vagya neten is..mondjuk en abban nem bizom.

      puszi, es ne mergelodj:))

      Delete
    2. Mondjuk olyan szerencsés helyzetben vagyok, hogy jelenleg vagy 10 éve nincs bankkártyám, szóval e miatt ilyen helyekre kell mennem, illetve a környékünkön csak ilyen áruházakba jutok el. Amúy a városban vannak kihelyezett irodáik, de oda kevésbé jutok el, szóval végig kell caplatnom a csili vili áruházon, s konstatálom ilyenkor, hogy mennyi birka ember van :D

      Delete
  5. Talán Müller Péter irta az ilyen óriás árúházakról, hogy a materializmus templomai. Nagyon találó jelző.
    Én is leginkább a silány termékeken csodálkozom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenyleg jo jelzo! Marianna:) a termekek nem is tudom hogy van kepuk kitenni arulni , annyira silanyak.Pedig csak ott lognak, milyenek hasznalat kozben?ezert irtam, hogy egyszerhasznalatosak..

      Delete